Ovulatietest action vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door flixbilly, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.

ik had op dag 12 en 13 heeel rekbaar slijm. En begon met testen zagen er netzo uit als die van jou. Daarna werden de testen lichter er en zelfs wit rekbaar slijm was ook helemaal weg. Toch even door getest met action.testen en werd wakker met apart gevoel. Bij het afvegen opeens weer veel slijm. In de middag weer getedt en op eens een hele duidelijke streep dag er voor zogoed als wit. Dag er bagetest en die knalde van het schermpje af. Helaas niet kunnen klussen man was weg maar deze ronden gaan we er voor. Ik had dus op de 12e en 13e een redelijke streep daarna bijna niks meer daarna de 17e ineens hele duideljjke 18e knal test. En na het verwijderen is je lichaam nog vanslag mijn is er uit vanaf 1 juni

2. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik heb besloten om nog even door te testen, en te klussen.

3. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Voor mij deden die van de action het prima :)
    Omo-wit tot de dag van de eisprong, had toen een knaller, en de dag erna liep t weer af tot omo-wit.

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier tevreden met action, maar heb wel een korte lh piek. Als ik 1x per dag zou testen zou ik hem geheid missen! Heb hem zelfs gemist toen ik 4x per dag testte (toen was de piek snachts waarschijnlijk). Maar omdat ik ook temperatuur en de testen rond de piek duidelijk donkerder waren dan de bijna niet zichtbare strepen op de overige dagen werkt het voor mij wel.

Deel Deze Pagina