Ovulatietest action vs etos

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loeselein, Jun 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loeselein

Loeselein Actief lid

May 23, 2016
    183
    10
    18
    Hallo dames!
    Zojuist met dezelfde urine 2 ovulatietesten gedaan. Ik heb een aantal bij de action gekocht omdat die lekker goedkoop zijn :). Maar ben niet bekend met action testen dus heb er ook 1 van de Etos gedaan om te vergelijken. Alleen het verschil is bijzonder groot. Die van de etos lijkt (bijna?) positief, die van de action niet. Maar welke is dan juist? Hoe zijn jullie ervaringen met beide testen?
    De groene is van de etos, de paarse van de action.

Attached Files:

2. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Bij sommige werken de action testen niet. Die groene heeft nu zeker de piek! En is dus positief!

3. NeverGiveUp2018

NeverGiveUp2018 Bekend lid

Apr 30, 2018
    550
    282
    63
    Female
    Noord holland
    Die etos is zeker positief. Teststreep lijkt mij zelfs donkerder dan de controllestreep. Have fun!
    Waarom er zo'n verschil in zit, zou ik niet durven zeggen. Misschien dat sommige testen voor sommige mensen idd niet werken. Zelf gehad met 2besure. Nooit een knaller en over op zwanger&kids en wel een knaller.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    die van de etos is positief.
    Echter niet bekend met de etos testen.

5. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

Dec 23, 2013
    1,584
    601
    113
    Female
    Wat een verschil!!
    Ik heb altijd knallers gehad met de action ovu testen, maar deze ronde kan ik hem maar niet vinden, en nu ik deze testen zie twijfel ik nog meer.
    Hoeveel kosten de Etos testen en hoeveel krijg je er dan?

6. Loeselein

Loeselein Actief lid

May 23, 2016
    183
    10
    18
    Die van de etos zijn wel duur, ik geloof 14 euro voor 7. Ik bestelde ze eerder altijd bij zwanger en kids, de dipsticks. Vond ze ideaal, lekker goedkoop en heel duidelijk. Maar wilde er niet zoveel meer hebben omdat ik ze bijna niet meer gebruik (ivm ivf) dus dacht koop er snel een paar bij de drogist...

7. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Zou voor nu de Etos even aan houden :) zou jammer zijn als je de piek mist aan de hand van de action.
    Je hoort ook wisselende berichten over de action. Bij de een werkten ze wel ander dus niet.
    Hier altijd wel een knaller en dan als bevestiging ook de echo’s ik was dus altijd wel heel erg tevreden over de action

Share This Page