Haha, heb de test al weel 100x bekeken vandaag. Heb manlief er nog maar niet mee lastig gevallen... Als ik een heel duidelijk streepje zie dan krijgt hij hem ook te zien
ik lijk hem op de onderste te zien! ik Teste 6 dagen voor NOD positief! en vandaag cb test gedaan! Zwanger hoop het voor je, spannend!
alweer getest? ik Teste 6 dagen voor NOD positief! dus het kan wel! onderste zie ik toch een vaag streepje! hoop het voor je! Laat je het ons weten?
Hoe weet je wat je NOD is als je cyclussen hebt van 30 tot 49 dagen? Ik zeg dit omdat sommige testen ook op je eisprong kunnen reageren. Gezien jouw lange cyclussen zou dat dus ook nog een prima mogelijkheid kunnen zijn. Of heb je middels een ovutest je ei gespot en weet je dus precies wanneer deze geweest zou moeten zijn? Je zit nu op dag 29. Als je weer een cyclus van zeg maar bijvoorbeeld 45 dagen hebt, dan vindt je eisprong plaats tussen dag 27 en dag 35 van je cyclus......en waar zit je nu in je cyclus? Precies in je mogelijk vruchtbare dagen........ Vermits je dus zeker weet wanneer je eisprong is geweest, is het in jouw geval (lan g e cycli) dus een beetje risicovol om nu al een zwangerschapstest te doen. Hoop echter dat ik het gigantisch verkeerd heb .