ovulatietest action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kimberly 33, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Voor het eerst testen, volgens een site moest ik vanaf vandaag beginnen met testen.
    Eerste streepje was nauwelijks te zien.

Hoe snel loopt zo'n streepje op?
    En als die dan positief is ( zelfde streep als de controle streep) springt je ei dan binnen 48 uur?
    Of hoe zat dat ook alweer.
    Zo dom geweest om de gebruiksaanwijzing al weg te gooien ;)

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Haha Google en je heb de uitleg meid

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Of de bijsluiter ;).. Oh lees net dat je de bijsluiter weg gedaan had haha..

Zonder gekheid, dat is bij iedereen verschillend. Is afh van je cyclus. En hij hoeft niet op te lopen, hij kan ook in een keer knallen. Daarna springt die bij de een al na 12 uur en bij de ander pas na 48 uur

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Aha ok Dank je wel.
    Dacht al als die oploopt wacht ik wel even met testen want hij is amper te zien zodoende ook de vraag loopt het op , maar hoeft dus niet.

Dan braaf elke dag zelfde tijd testen.

Dank je voor het antwoord :)
    Ovulatietesten is voor mij helemaal nieuw dus dacht vraag het liever dan Google, daar staat ook zoveel verschillende dingen.

5. XmoonlightX

Hij kan idd ineens knallen dus zou geen pauze nemen :D

En daar is dit forum voor!

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    In tegenstelling tot de zwangerschapstesten, vind ik de ovulatietesten van de action niet fijn. Maar dat verschilt natuurlijk voor iedereen.
    Zoals eerder gezegd, geen pauze nemen, gewoon doortesten. Ik had donderdag middag nog een hele lichte streep en vrijdag middag ineens knalpositief, wat werd bevestigd door een digitale ovulatietest.

Ze zeggen dat je ei binnen 24-36/48 uur na het begin van je LH piek springt. Je hebt je LH piek te pakken als de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controle streep.

7. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ik begin er ook mee hoor vandaag vandaar dat ik Google zei haha weet er ook nog weinig van

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik zie veel testen hier zo vaak netjes oplopen.
    Action omdat tja lekker goedkoop hè, kijk als ze niet werken kan ik altijd nog een andere pakken :)

9. XmoonlightX

Bij mij werkt juist die vd action het best, dus idd gewoon uitproberen wat hij bij je doet :)

10. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    De ene ronde knalden ze hier uit het niets, de andere keer liepen ze wel op. Verschilt dus ook nog per keer ;)

11. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar ervaringen met de action ovulatietesten. Het ziet er naar uit dat het deze ronde bij ons niet gelukt is. Ik heb werkelijk gééén idee wanneer mijn eisprong is/was, dus dat maakt het ook best lastig.

Temperaturen lijkt me weer zoveel gedoe.

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Nou testen waren op, dus kon niet meer testen ( nieuwe halen kon niet ivm dat ik wat ziekjes was)
    Knal test bij die 4 in iedergeval niet gehad, hij liep wel wat op.
    Verder viel mij op dat mijn baarmoeder helemaal niet zo hoog heeft gezeten en hij nu alweer naar beneden komt.
    Hebben wel gewoon geklust en ga volgende maand als het nodig is genoeg testen in huis halen.

13. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Dit is mijn ervaring met de action testen... tijdje gebruikt (4-5 dagen) en werd niet veel duidelijker. Vandaag action test gebruikt en zwanger en kids (wat net zo duur is)... Zie hier het verschil (van dezelfde urine).

14. XmoonlightX

Ja en ik had juist valse testen bij zwanger en kids, wel een positieve test maar geen eisprong, ja 10 dg later ;)
    Dus het is echt per persoon verschillend.
    Die testjes zagen van mij er trouwens voor de knaller altijd zo uit , dus ook al 10 dg bijna positief

Dus je moet echt kijken welke bij jou het beste gaat. Als je maar je ei vind! :D

15. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja dat is ook zo hoor! Maar voor mij werken ze niet in ieder geval :)

16. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Bleh action testen werkte bij mij echt niet ik zag helemaal niks! Terwijl ik Juist wel in de periode me eisprong had..

17. katee

katee Actief lid

25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    Bij mij werken ze heel goed, mooi oplopend en aflopend altijd :)

Deel Deze Pagina