Grrr ik kan echt niets met ovulatietesten. Blijf donkere streepjes krijgen. Meer mensen hier last van? Zit hier wat positiefs tussen? Die van gisteravond leek positief maar twijfel. Bekijk bijlage 460246
Heb ik dus ook afgelopen dagen liep hij mooi op en vandaag ineens niks en hij was nog niet positief, word er echt gestoord van!
Nee zwanger kan ik helaas niet zijn, mijn spiraaltje is er net een week uit. Ga maar stoppen met testen en wacht het wel af, ik kan niets met die ovulatietesten zo.
Is toch goed dat hij nu weer lichter word betekent toch dat je tussen nu en 2 dagen je eisprong krijgt
Ik had de Mirena en geen idee wbt mijn cyclus, dat maakt t gewoon lastig. Nightshade jawel maar dan moet je wel een positieve test hebben en weet niet of die van mij positief waren.
Tja erg lastig! Ik denk nu gewoon even aankijken of hij echt weer daalt of niet. Enne wat betreft het zwanger raken na de mirena, ik had 3 weken na verwijderen een positieve test in handen als het al niet eerder was...dus niets is onmogelijk!
Je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid nog ff doortesten maar vond die bovenste foto toch wel aardig positief miss als je hem een uurtje later had gedaan dan hij wel iets meer knal had aangeven maar denk toch wel dat je er vanuit mag gaan dat hij tussen nu en 2 dagen springt (al weet je het nooit zeker ook niet met ovulatie testen)