Ik heb zojuist een ovulatietest gedaan . Ik zit nu een week voor nod. Ik heb gelezen dat een positieve ovulatietest kan betekenen dat je zwanger bent. Ik had wel verwacht dat de ovulatietest ietsje zou kleuren maar mijn verbazing was groot tien de test positief was. Dames die ook zwanger bleken te zijn na een positieve ovulatietest. Hoelang voor nod hebben jullie toen getest met een ovulatietest?? Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik voeg een foto toe van de test!
Ik wil je niet de hoop ontnemen, maar ik had dit een tijd terug ook. Werd een week later gewoon ongesteld. Ik hoop dat dit voor jou betekend dat je wel zwanger bent!!
Hoi Dniese, Nou ik ben blij dat je mij dit verteld. Zo kan ik weer met beide benen op de grond gaan staan. Dank je wel voor je reactie! Groetjes liah
Ik had een dag voor nod positieve ovulatie test. Maar was er wel zeker van dat mijn ovulatie al voorbij was. Effectief zwanger ook toen.
Een week voor nod is bij jou dus ook 7 dpo?? Dan heb je kans dat ALS er een bevruchting is geweest, het nog niet eens is ingenesteld en dus nog geen hcg aanwezig is. Heb je een week geleden ook een posi ovu gehad?? Zonee, dan denk ik dat jouw ei er nu pas aankomt en dan zou ik maar gaan klussen
Hey Rogijuli, Op 9 en 10 juni een positieve ovulatietest. 11 juni was mijn temperatuur gestegen van 36.4 naar 36.7 dus denk dat op 10 juni mijn eisprong was. Het is ook nog erg vroeg maar ik vind de positieve ovulatietest van vanavond toch vreemd.
Be happy, dit is een ovulatietest van predictor. Een vierkante pakje met 7 testen hierin. Ik zal over een week meer weten!
Niny, Ik durf nu niet te zeggen dat ik zwanger ben. Zal morgen misschien nog eens testen. Kijken of de test weer donker wordt! Fijne zwangerschap toegewenst!!
Dan zit je dus op 6 dpo en lijkt het mij nog meer onmogelijk dat de test nu al reageert op hcg. Ik zou gewoon afwachten en over 4 dagen testen met een zw test. Een ovu test is nou eenmaal niet bedoeld om een zw test mee op te sporen.
Hij is overigens niet positief. De T-streep is lichter dan de controller streep en die moet juist even donker of donkerder zijn.
Babyangel, Zijn wel bijna even donker. Nain eisprong ben ik een paar dagen door gegaan met testen en de testen werden steeds luchter tot nauwelijks te zien dus vandaar dat ik dit dus vreemd vond. Maar ik ga over een dag of 4 een zwangerschapstest doen. Bedankt voor je reactie!
Ik snap niet zo goed waarom mensen gaan testen met en ovulatietest, het is niet voor niks een OVULATIETEST...uit zo'n test kun je dus geen resultaat halen of je wel of niet zwanger bent. Ook als je pas zo kort na je eisprong zit heeft het nog helemaal geen zin, je maakt jezelf alleen maar gek. Je weet dat al zou je eicel bevrucht zijn en al zou deze innestelen er nog ontzettend veel zwangerschappen eindigen in een vroege miskraam (waar je normaal geen weet van hebt) je brengt jezelf alleen maar onzekerheid en ellende. En zeker met een ovulatietest. Is niet lullig bedoeld maar ik zou gewoon even een weekje afwachten. Ik weet dat het lastig is. Sterkte ermee en ik hoop voor je dat je zwanger bent. En als je nou echt echt echt niet kan wachten, doe me dan een lol, pak gewoon een zwangerschapstest de komende dagen! (en geen ovulatietest)