Hou meiden Ik heb zo net een clearblue plustest gedaan. Is deze betrouwbaar? Wat denken julli of kan dit vals positief zijn? Mijn nod is woensdag.. Ik ben benieuwd..
Ik moet zeggen dat ik niet zo bekend ben met clearblue maar ik zie toch wel een kruis hoor! Ik zou woensdag nog eens testen of als je het niet vertrouwd morgenochtend een test. 2v5 van kruidvat zijn erg fijn! Succes!
Clearblue zijn na mijn mening goed betrouwbaar nu hopen dat de testen oplopen ik zie iig een duidelijk kruisje voorzichtig gefeliciteerd!
Ik vind hem wel heel vaag en zeker niet blauw. Was de streep donkerder/blauwer nadat je hem net gedaan had? De test op de foto is al een opgedroogd resultaat namelijk. Ik zeg voor nu nog negatief.
Mee eens. Wil iedereen even aanraden om flink in te zoomen op de foto. Dan begrijpen jullie RoGiJuLi en mij misschien. Je ziet dan een verticale niet gekleurde streep. Eigenlijk dus een verticale witte streep welke omlijnd is met een blauwe streep. Ik durf dit niet positief te noemen en TS nog helemaal niet te feliciteren. Alhoewel deze niet gekleurde streep wel even breed is als de controlestreep. TS, even opnieuw testen, desnoods met een ander goedkoper mek als Kruidvst 2 voor 5 euro. Hoop uiteraard dat RoGiJuLi en ik het compleet is hebben en deze test wel positief blijkt!
Bedankt iedereen voor de reacties! Ik wacht morgen even af of ik ongesteld word. Zo niet ga ik morgen of do weer testen.
Spannend! Ik zie ook wel duidelijk een plus maar ben ook niet bekend met deze testen. Ik hoop voor je dat een ander merk je wel uitsluitsel geeft.
Volgens mij hoor de horizontale lijn ook altijd echt goed blauw te zijn,waar de test streep door loopt. Zie wel een plusje,maar zou toch even een nieuwe doen.
Klopt maar als je de urine stick eruit haalt en de test uren laat drogen wordt de horizontale streep licht grauw/blauw. Daaraan kan je zien dat deze test niet net voor posten gedaan is
Als je weer een test doet, maak dan een foto van het verse resultaat voor ons te beoordelen. Een opgedroogd resultaat is bij lichte streepjes niet betrouwbaar genoeg te beoordelen.
Oké maar mijn test ligt hier al 5.5 week en heb nog steeds een blauwe horizontale lijn ?? Alleen mijn test streep is verdewenen dat was naar een aantal dagen al.