Onzeker, positieve testen maar nog steeds geen knaltest..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Linnepinne, Dec 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

May 7, 2012
    295
    0
    16
    Hallo dames,

Het is voor mij alweer even geleden dat ik iets op dit forum schrijf. We zijn nu bezig voor een tweede kindje en ik zou afgelopen woensdag, donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden (2, 3 of 4 december).
    Nu heb ik al sinds vorige week maandag een positieve (tuur)test, maar ik maak me intussen een beetje zorgen over het verloop van de testen.
    Ze zijn nu wel overduidelijk positief, maar nog steeds geen knaltest.. (4 tot 6 dagen na NOD)

Ik heb voor de zwangerschap van mijn dochter een miskraam gehad die ik moest opwekken met pillen. Toen liepen de testen ook maar traag op, alleen weet ik niet meer hoe donker de testen toen precies zijn geworden helaas.

Wat denken jullie???

Attached Files:

2. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Ik zie een hartstikke positieve test. Een streepje is een streepje dus gefeliciteerd! Ik zou niet teveel doortesten, daar maak je jezelf alleen maar onzeker mee.

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Iedere zwangerschap is anders. Toen ik van m'n eerste zwanger was maakte ik mega snel hcg aan. Bij m'n tweede had ik pas bij bijna 6 weken een knal test. En bij deze met 4+5 al een knaltest.

Zolang ze niet aflopen zou ik me geen zorgen maken. Hcg verdubbelt elke 48/72 uur, bij mn jongste dus serieus pas elke 72 uur.

Esmee41 likes this.
  4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Zou me proberen niet teveel zorgen te maken je testen lopen mooi op!
    Je zou een digitale cb kunnen doen voor je geruststelling maar meer testen is echt niet nodig.
    Van harte!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Lopen mooi op hoor!

6. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

May 7, 2012
    295
    0
    16
    Oke, jullie reacties maken me al wel wat geruster! Al blijf ik het spannend vinden door mijn eerdere ervaring met een miskraam. Toen zagen we op de eerste echo pas dat het niet goed was gegaan.

Ik denk dat ik eind deze week nog een keertje ga testen, wil toch op de één of andere manier iets meer zekerheid :)

7. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

May 7, 2012
    295
    0
    16
    ;)Ik zal toch nog even laten weten hoe het verlopen is. Bij mij zijn niet goed oplopende testen denk ik toch een voorbode van een miskraam. Ook deze zwangerschap is helaas geeindigd in een (spontane) miskraam bij 5,5 a 6 weken.

Mijn lichaam is gelukkig wel weer snel op orde. Nu, 2,5 week na de miskraam een positieve ovu-test. We gaan er dus maar weer voor :)

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    och jeetje meis wat balen dat het weer mis is gegaan. Sterkte met het verlies en hopelijk ben je snel weer zwanger en deze keer blijvend!!

Share This Page