Wanneer testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lisa05, Jun 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ik verwacht me menstruatie 1 juli maar heb al 2 weken allerlei klachten, zou ik nu al kunnen testen? En zo niet wanneer dan wel?
    Liefs, Lisa

2. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Hai hai,

Dat zou al wel kunnen hoor. Meestal zeggen ze het is het meest betrouwbaar om op de dag dat je je ongesteldheid verwacht te testen, maar 1 dag ervoor zou in mijn mening ook kunnen. De zijn hier veel dames die 4 dagen eerder al positief testen.

Als je liever niet zwanger wilt zijn en 100% wilt uitsluiten dat je zwanger bent, zou ik nog even een halve week wachten.

succes!

3. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

Mar 14, 2016
    652
    165
    43
    Je kunt het proberen! Ik heb ook vrij vroeg getest.

4. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames! Op naar de kruidvat morgen :) ben er altijd ongeduldig mee hahaha

5. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik zou je toch een klein beetje willen behoeden voor teleurstelling want lees je andere posts en zie dat je gedoe hebt met de pil e.d. Dus ben benieuwd waar je op baseert dat 1 juli je NOD is?

Ik zou echt iedereen afraden om meteen te beginnen met vroeg testen, het wordt er echt niet leuker van namelijk. Ik zou proberen om gewoon even geduld te hebben, moeilijk ik weet het!

6. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat iedereen verschillende dingen zegt erover heb ik toch ook maar de vraag gesteld aan de VK hier op het forum en die zegt dat de kans er is om zwanger te worden maar het langer kan duren eerder me cyclus weer goed is, vandaar de reden dat ik toch liever een testje doe omdat ik echt veel klachten heb! Ik hoop uiteraard op goed nieuws maar ben ook voorbereid op een negatieve test!
    Liefs, Lisa

7. lacey0

lacey0 Actief lid

Nov 5, 2014
    376
    8
    18
    Als je nod 1 juli zou zijn, is het onmogelijk dat je al 2 weken klachten hebt die van een zwangerschap zouden komen.
    Het kan dat je zwanger bent, maar die klachten kunnen dan nog niet van een zwangerschap komen.

8. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch maar morgen voor de zekerheid een testje doen, dan heb ik in iedergeval zekerheid. Mocht het negatief zijn vraag ik me wel af waar die klachten vandaan komen hahaha

9. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Het meeste zit dan tussen je oren omdat je er zo mee bezig bent.

Ik ben benieuwd naar je test!!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    8 juni je onttrekkingsbloeding vd pil zeg je. Niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen dus ik denk ook niet dat je dan van 1 juli moet uitgaan.
    En daarvoor had je in maart zelfs nog de prikpil gezet?

Ik ben bang dat je lichaam jou echt in de maling neemt en je flink aan het ontpillen bent.
    Ik zou testen en bij negatief gewoon nog ff een week of 2 wachten en dan weer testen.
    Het kan helaas tot een jaar duren voordat je cyclus zich heeft opgepakt na de prikpil! (Ja ook als je tussendoor de pil gaat slikken om een kunstmatige ongi op te wekken).

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Helemaal mee eens.

12. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241