Pff even van mij afschrijven dames. Afgelopen weken ben ik steeds ziek zwak en misselijk, doordat ik met hele zware pijnstilling aan het afbouwen ben. Ik voelde me een paar dagen veel beter, tot dat ik sind 2/3 dagen weer steeds misselijk ben en opvliegers heb. We waren een aantal maanden druk bezig mer zwanger worden, maar het lukte niet. Nu voor het eerst een maand rustig aan gedaan en niet mee bezig gedaan en wat denk je?.. Ik heb een heel licht streepje 4 dagen voor mijn NOD. Ik geloof het zelf gewoon niet en ik ben nog beroerder van spanning nu!!! Heb een kruidvat 2v5 test gedaan met middag/Avond urine en ook een Etos vroege test(hier kwam geen streepje op, deze heb ik met wss te heldere plas gedaan). Ter vergelijking er toch bijgelegd zodat het wat beter te zien is. Wat denken jullie? (Onderste is dus de kruidvat test)
Ik zie 'm zelfs al best goed op je KV test! Kan zijn dat die van etos meer HCG nodig heeft om positief te worden. Ik zou morgenochtend nog eens testen met een KV test en met ochtend urine. Hopelijk dan al wat duidelijker!!
Ben ik met je eens! Op de foto is hij wat grijzig. In het echt wel rozig. Zo lastig om het op de foto te krijgen!
Bedankt voor je reactie! Ik ben echt een brok zenuwen nu haha. Ga zo lekker op tijd slapen en idd morgenvroeg met de eerste urine testen.
Heel herkenbaar die zenuwen hihi. Ik ben heel benieuwd naar je test morgenochtend. Hou je ons op de hoogte?
Spannend zeg. Volgens mij ben ik 1 van de weinige die niet voor NOD testte... Maar waarom zo vroeg testen? Hopelijk gaat ie mooi oplopen
Zie m hoor en ziet erui zoals t hoort! Niks mis mee! Je bent zwanger!! Nu nog blijven plakken!! Spannend!
Ik wilde dat eigenlijk ook niet doen, want je creëert eigenlijk nog meer onzekerheid voor je zelf. Maar ik heb zware medicatie die ik aan het afbouwen ben en ik had er absoluut niet op gerekend dat het wel eens raak zou kunnen zijn, dus ik wil zsm naar de huisarts om advies in te winnen over nog sneller stoppen. Ik vind het echt verschrikkelijk de spanning pfffff..
Ja zeker! Zelfde als gisteren eigenlijk. Ik moest vannacht ontzettend nodig plassen, dus toen voor de zekerheid maar een test gedaan, want ik was bang dat ik dan vanochtend geen goed geconcentreerde urine had om mee te testen. Vannacht een zelfde streepje als gisteren, vanochtend ook. Had ook nog een goedkope action test liggen en zelfs daar is iets op te zien (komt alleen op de foto niet over). Hopelijk loopt het gedurende het weekend flink op. Dinsdag is mijn NOD. Ik heb een clear blue digital liggen, dus als alles de komende dagen ''goed'' gaat, dan ga ik die gebruiken. Heb geprobeerd hier een foto bij te voegen, maar het lukt me niet, dus ik zal hem in mijn album zetten!
Ik heb even in je album gekeken en vind hem wel al iets opgelopen hoor. 😉 Ik wacht nog even met feliciteren, maar op het eerste oog ziet het er goed uit. 😊
Dankjewel voor je reactie! Ik ben zelf ook voorzichtig nog, wil me niet blij maken om vervolgens over een paar dagen toch teleurgesteld te raken. Ga maandag de clear blue test doen dus die zal ik zeker delen hier!