Zou het dan echt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lizzy91, Jul 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8
    Pff even van mij afschrijven dames. Afgelopen weken ben ik steeds ziek zwak en misselijk, doordat ik met hele zware pijnstilling aan het afbouwen ben. Ik voelde me een paar dagen veel beter, tot dat ik sind 2/3 dagen weer steeds misselijk ben en opvliegers heb.
    We waren een aantal maanden druk bezig mer zwanger worden, maar het lukte niet. Nu voor het eerst een maand rustig aan gedaan en niet mee bezig gedaan en wat denk je?.. Ik heb een heel licht streepje 4 dagen voor mijn NOD. Ik geloof het zelf gewoon niet en ik ben nog beroerder van spanning nu!!! Heb een kruidvat 2v5 test gedaan met middag/Avond urine en ook een Etos vroege test(hier kwam geen streepje op, deze heb ik met wss te heldere plas gedaan). Ter vergelijking er toch bijgelegd zodat het wat beter te zien is. Wat denken jullie? (Onderste is dus de kruidvat test)

Attached Files:

2. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik zie 'm zelfs al best goed op je KV test! Kan zijn dat die van etos meer HCG nodig heeft om positief te worden. Ik zou morgenochtend nog eens testen met een KV test en met ochtend urine. Hopelijk dan al wat duidelijker!!

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik twijfel vind hem enigszins grijze

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Ik zie een duidelijke streep op de kruidvat test😊
    Op naar een knal test👍

5. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8

Ben ik met je eens! Op de foto is hij wat grijzig. In het echt wel rozig. Zo lastig om het op de foto te krijgen!

6. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8
    Bedankt voor je reactie! Ik ben echt een brok zenuwen nu haha. Ga zo lekker op tijd slapen en idd morgenvroeg met de eerste urine testen.

7. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8
    Zo spannend! 😱

8. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Heel herkenbaar die zenuwen hihi. Ik ben heel benieuwd naar je test morgenochtend. Hou je ons op de hoogte? :D

9. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Ik wilde toch zeggen dat ik hem wel rozig vind kijken???

10. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8
    Zeker weten!👍

11. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zie m ook! Spannend! Hopelijk morgen een mooie test

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    Spannend zeg.
    Volgens mij ben ik 1 van de weinige die niet voor NOD testte...
    Maar waarom zo vroeg testen? :)
    Hopelijk gaat ie mooi oplopen

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Zie m hoor en ziet erui zoals t hoort! Niks mis mee! Je bent zwanger!! Nu nog blijven plakken!! Spannend!

14. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    En.... heb je nog getest? :D

15. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8
    Ik wilde dat eigenlijk ook niet doen, want je creëert eigenlijk nog meer onzekerheid voor je zelf. Maar ik heb zware medicatie die ik aan het afbouwen ben en ik had er absoluut niet op gerekend dat het wel eens raak zou kunnen zijn, dus ik wil zsm naar de huisarts om advies in te winnen over nog sneller stoppen. Ik vind het echt verschrikkelijk de spanning pfffff..:$

16. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8
    Ja zeker! Zelfde als gisteren eigenlijk. Ik moest vannacht ontzettend nodig plassen, dus toen voor de zekerheid maar een test gedaan, want ik was bang dat ik dan vanochtend geen goed geconcentreerde urine had om mee te testen. Vannacht een zelfde streepje als gisteren, vanochtend ook. Had ook nog een goedkope action test liggen en zelfs daar is iets op te zien (komt alleen op de foto niet over). Hopelijk loopt het gedurende het weekend flink op. Dinsdag is mijn NOD. Ik heb een clear blue digital liggen, dus als alles de komende dagen ''goed'' gaat, dan ga ik die gebruiken.

Heb geprobeerd hier een foto bij te voegen, maar het lukt me niet, dus ik zal hem in mijn album zetten!

17. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8
    Pfoeeee ik hoop het! Brok zenuwen hier haha!

18. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Ik heb even in je album gekeken en vind hem wel al iets opgelopen hoor. 😉 Ik wacht nog even met feliciteren, maar op het eerste oog ziet het er goed uit. 😊

19. lizzy91

lizzy91 Lid

Apr 5, 2015
    79
    1
    8
    Dankjewel voor je reactie! Ik ben zelf ook voorzichtig nog, wil me niet blij maken om vervolgens over een paar dagen toch teleurgesteld te raken. Ga maandag de clear blue test doen dus die zal ik zeker delen hier!

20. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Je test van vandaag ziet er goed uit hoor. Ik heb goede hoop voor je!!! :D

Share This Page