Hallo allemaal, Ik ben 3dagen over tijd.. gisteren geen enkel streepje te zien.. ook niet na een poosje laten opdrogen. Vandaag nogmaals een test gedaan omdat ik het vreemd vind dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Ben namelijk altijd heel regelmatig... Na mijn bbz en 1 eileider kwijt in juni, hou ik ook alles nauwkeurig bij. Dus vandaar dat ik ook weet wanneer ik weer ongesteld moet worden. Maar toch twijfels ik over de test! Is het nou een streepje of toch niet? (Wel midden op de dag getest) Er was geen directe wens meer om een 3e te krijgen maar als het zo is, is het natuurlijk zeer welkom! Kijken jullie mee? Het is een test van de action en de foto is na 15 a 20min genomen...
Nou zeker weten niet. Maar ik voel het vaak wel aankomen. Heb dan ook altijd heel veel waterige afscheiding.. heb een cyclus van 21 dagen. Dus heb na 1.5week.ongv al een eisprong denk ik.
Ik zie wel een duidelijk streepje. Als slag om de arm: ik heb (nog voor afleestijd) ook wel eens een streepje -iets minder duidelijk dan dit - op een action test gehad. Op de action early. Gelezen dat dit wel vaker dat dat gebeurt. Hopelijk heb je morgen igg wat meer duidelijkheid.
Ik zie wel iets, heel licht. Maar 3 dagen over tijd is onmogelijk. Dan had je al ongesteld moeten zijn, of een duidelijke streep. Ik denk dus dat je nog niet zo ver bent in je cyclus.
Ik denk een indroogstreepje. Sowieso niet overtijd inderdaad, maar een latere eisprong zou overmorgen nog eens testen!
Nou de rode vlag kan uit. Het was idd een vals/ingedroogd streepje. Ik heb er vrede mee Bedankt voor jullie reacties!
Ahhh! Fijn dat je er vrede mee hebt. Maar het zijn toch wel echt even hele heftige dagen als je misschien zwanger bent. Veel liefs