Om de dag of elke dag sex!? HOE zit het nou???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlee16, 8 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Om de dag of elke dag sex??!

1. ELKE DAG voor beter zaad

2. OM DE DAG voor beter zaad

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik had altijd in mijn hoofd dat om de dag sex hebben beter is voor de kwaliteit van het sperma. Dus ik vandaag tegen mijn man, MORGEN WEER!!!! niet vandaag!:D:D:D
    MAAR, ik ben eens op internet gaan kijken, kwam ik dit tegen:

In principe kan het zeker geen kwaad om elke dag seks te hebben als je zwanger wilt worden. De theorie dat het sperma van mindere kwaliteit zou zijn als je de man dagelijks ejaculeert is uit de lucht gegrepen. Het is wel zo dat door dagelijks te ejaculeren de hoeveelheid zaadcellen vermindert. Maar aangezien er slechts één zaadcel nodig is om een bevruchting tot stand te brengen én aangezien verse zaadcellen veel beweeglijker en levendiger zijn; is er wel iets te vinden voor de theorie van de dagelijkse zaadlozing.
    Hierdoor zou de hoeveelheid zaadcellen inderdaad wel iets minder zijn; maar kwalitatief zouden deze veel beter zijn.
    Een onderzoek heeft aangetoond dat dagelijkse ejaculatie de kwaliteit van het sperma merkelijk verhoogt. Voor sommige mensen die aan het onderzoek deelnamen verhoogde de kwaliteit van hun sperma van slecht naar gemiddeld of zelfs tot het niveau goed.

DUSSSS????:D:(:(:(:(

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Volgens mij is nieuw zaad niet altijd beter want jong zaad is nog niet zo snel en zou te laat aan kunnen komen bij de eicel ofzo zoiets ;)
    Maar als een man gewoon goed vruchtbaar is zou het niks uit moeten maken

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Als je gewoon normaal vruchtbaar bent maakt het niet uit of je elke dag seks hebt hoor, lekker doen als je zin hebt!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Het kan geen kwaad om iedere dag seks te hebben, maar om de dag is ook prima. Bij zowel zoon als dochter hadden we om de 3-4 dagen seks.

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Toen ik in de mmm zat zeiden ze dat het gewoon elke dag mag, aangezien mijn vriend gewoon goed zaad heeft.
    Dus je kunt het gewoon doen wanneer je zin hebt, zelfs als dat elke dag is.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier gewoon elke dag of vaker en in ronde 1 raak, geen probleem als je gezond bent beiden, was ook wat onzeker, maar het maakt niet uit, waar je maar zin in hebt, om de dag of om de 2 is prima

7. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik deed altijd om de dag, tot de cyclus waarin ik zwanger werd. Toeval of niet, het is het proberen waard toch ;)

8. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Nou hier bij mijn eerste elke dag sex gehad, voor nu ook orrienterende haha

9. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    😊 dank voor jullie reacties!!! We zijn beide 38...maakt dat nog wat uit voor elke dag of om de dag denken jullie? We zijn vorige maand na ronde 4 zwanger geworden (Helaas mk😓)Dus volgens mij wel goed vruchtbaar nog...🍀

10. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik heb het deze maand iedere dag gedaan rond, op en na mijn ei met vriendlief en wacht nog op mijn menstruatie (zw test was negatief) maandag/dinsdag zou mijn NOD zijn. Kan natuurlijk nog vroeg zijn. Heb wel veel last van menstruatie achtige krampen met name terhoogte van baarmoeder en rechts onder in mijn rug heb ik ook wat pijn.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    maakt helemaal niets uit denk ik ;) gewoon lekker doen waar je zin in hebt

12. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    spannend!!! Heb je altijd een regelmatige cyclus? Hoop dat het raak is!!🍀

13. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Toen ik zwanger was vorige maand had ik trouwens ook dagen menstruatiekrampen maar er kwam maar geen bloed...wel gelijk na 4 dagen overtijd positief getest!! Hoop voor jou dat deze krampen ook goed nieuws is!!

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zou sowieso om de dag doen zodat er altijd wat klaar staat en heb je meer zin doe je het elke dag. Als het zaad slechter is, is elke dag niet zo goed maar daar zou ik niet van uit gaan. :)

15. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Om de dag is het beste. Maar er zijn stellen die iedere dag seks hebben en ook zwanger raken.. Ook zijn er stellen die maar 1-2x per week seks hebben en ook zwanger raken.
    Gewoon seks hebben wanneer je beide zin hebt, zo blijft het ook leuk :)

Deel Deze Pagina