Vanmorgen totaaaaal onverwachts positief getest met zwangerschapstest van testjezelf.nu. Ik was uitgegaan van mijn NOD op 11 sept aangezien ik meestal een cyclus van rond de 36 dagen heb. 5 augustus was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie! Ben ontzettend blij maar kan het nog niet helemaal geloven. Hoe ver denken jullie dat ik ben? Paar dagen voor NOD?
Gefeliciteerd! Ik ken de testen niet maar je kan er net voor zitten of op je nod. Zeker weten zal je het nooit als je niet hebt getemperatuurd.
Niet over nagedacht eigenlijk. Maar heb getest omdat ik erg vaak moest plassen, misselijk was en last van mijn onderrug had. Toch een voorgevoel ook...
Door te kijken of de streep oploopt. Helaas kunnen zwangerschsps testen namelijk reageren pas geleden zelf een topic geopend met een foto van een test die op de lh piek reageer.
Ik heb je topic gelijk even gelezen, bizar zeg. Ik ga morgen kijken of het oploopt. Net nog eveneens kruitvat test gedaan..
Als het van hcg is (waar ik wel vanuit ga) dan gok ik zo'n 11 dpo. Je nod zou dan rond 5 september liggen en dus een kortere cyclus deze keer
Ik denk ook dat het hcg is, op die lh piek test was hij alleen met die urine zo. Smiddags nogmaals getest en toen was de zwangerschap test al weer wit gefeliciteerd!
Ik denk echt zwanger idd hoor, zulke duidelijke streepjes op twee verschillende testen zie je niet van een eisprong.. Gefeliciteerd!! En ik denk ook dat je op 11 a 12 dpo zit.
Zeker! Nog steeds positief.. weer met middagurine. Streep is niet echt veel donkerder maar wil me daar ook niet te druk om maken.. Ik voel me hartstikke zwanger Onderste is van vanmiddag!