wanneer eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by querida2, Jun 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. querida2

querida2 Lid

Sep 14, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,
    Ik gebruik al lang de ovulatietesten van sensitest en ben hier wel blij mee. Meestal voel ik de dag na een positieve ovulatietest duidelijk mijn eisprong. Soms voel ik het ook niet.
    Nu heb ik deze keer voor het eerst ook mijn temperatuur gemeten.
    Op woensdag 30 mei had ik een temperatuurdaling (van 36,2 naar 35,9). Vanaf donderdag 31 mei tot op heden schommelt het rond de 36,7. Toch had ik pas op vrijdag 1 juni een positieve ovulatietest. Ik heb deze keer geen eisprong gevoeld.

Heeft iemand hier ervaring mee? Heb ik dan wel een eisprong gehad (volgens de duur van mijn cyclus zeker wel). Maar moet ik dan uitgaan van de temperatuur of van de ovulatietest? Ik wil immers graag weten vanaf wanneer ik kan testen...

Oja, ben al drie jaar gestopt met de pil (en ja, al drie jaar aan het proberen zwanger te worden, met tussendoor een miskraam in december op 17 weken...)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je je temp lijstje ergens online staan?? Ik hecht meer waarde aan tempen dan aan ovu testen.

Share This Page