beetje vreemd? (wie herkent dit)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje79, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Ik lees al en tijdje mee op dit forum en kan hier vaak veel info vanaf halen maar nu zit ik met het volgende:

Ik ben al een tijdje gestopt met de pil, maar voor onze bruiloft heb ik nog een paar dagen de pil geslikt om geen menstruatie te krijgen tijdens de bruiloft en de huwlijksreis. Nu had ik 6 okt mijn menstruatie, en mijn NOD op 2 nov. In deze cyclus had ik waarschijnlijk op de 17e dag van de cyclus mijn eisprong. Eerst wat bruinige afscheiding en daarna heldere elestische afscheiding en een dag later veel steken in mijn onderbuik. Ik dacht dit is mijn eisprong. Niet veel geklust (alleen ervoor) dus precies op 2 nov. kreeg ik menstruatie (28 dagen), het was mooi helder maar erg kort. Op 4 nov. had ik de laatste bloeding en toen was het ineens over. Het zat er alweer op en ik heb mooi een cyclus van 28 dagen, dacht ik. Nu heb ik sinds vandaag, precies 1 week na mijn menstruatie last van licht bruine afscheiding, net als of ik weer ongesteld moet worden? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me al een paar dagen ook niet echt fit voel, moe, hoofdpijn, duizelig en een opgeblazen gevoel. Zou dit een alweer een nieuwe eisprong zijn? Lijkt mij erg snel na 7 dagen, toch?

Zit je eisprong altijd precies in het midden? Ik heb nu een cyclus gehad van 28 dagen maar had volgens mij op dag 17 mijn eisprong. Kan dit?

Nu je bezig bent om zwanger te raken, wordt je gek van al die veranderingen in je lichaam en weet je niet wat de dingen zijn die je tegen komt. Je wilt zo goed mogelijk in de buurt van de eisprong klussen maar ja je weet eigenljk nooit wanneer die precies is! Misschien dat iemand mijn verhaal herkent en me kan vertellen wat het misschien kan zijn?

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Kan heel goed dat je de eisprong niet in het midden hebt. Bij mij was het ook meestal rond dag 17/18 met een cyclus van 27/28 dagen.

Succes!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Kan heel goed hoor. Ik heb zelf vaak op dag 15 mijn ei met een cyclus van 27 dagen.

Deel Deze Pagina