Hoi dames ik ben zo blij heb vandaag een posi ovu test jippie nu hopen dat het strax ook op mn temp kaartje te zien is dan ben ik helemaal bij maar wat ik ook nog wou weten, mijn vorrige lf was maar 10 dagen, en dus al vanaf dag 8 bruinverlies... denken jullie dat als ik nu deze ronde op lf dag 10 nog niet ongi ben ik al zou kunnen testen, omdat mijn lf maar zo kort is? of moet je daar toch gewoon 14 of 16 dagen voor wachten na je eisprong? groetjesss alvast bedankt!
Tja, als je altijd 10 dagen hebt, zou je dus na 10 dagen een positieve test kunnen hebben. Maar voor meer zekerheid zou je 14 dagen kunnen aanhouden. Maar dan moet je langer wachten en dat is vaak moeilijker, dus ik denk dat je toch na 10 dagen gaat testen. hihi.. Wie weet op nieuwjaarsdag?!
Ik had een lf van 11 dagen. Ik heb 9 dagen na mijn eisprong al getest en zie het resultaat. Het is dus wel mogelijk. Ik werd wel gek van de onzekerheid, want was nog erg licht streepje, maar voelde echt dat ik zwanger was.
ik heb ook vroeger getest, kan wel . Hangt er vanaf hoeveel hormonen je al hebt aangemaakt en hoe vroeg de innesteling is, als die eerder is dan gemiddeld dan kun je ook eerder posi testen. Succes met wachten!
Dat vroeg ik me ook al af. Heb een luteale fase van 12 dagen, bij mijn zoontje testte ik op dag 12 al duidelijk positief.
ik had vorige ronde ook een LF van 10 dagen. Zit nu op dag 5 na ei. Mijn temp is nog mooi hoog en heb (nog) geen innesteldip gehad in mijn temp, maar ik meen dat dat ook niet nodig is perse. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik probeer het gewoon uit te zingen. Suc6 meiden
He Kweb, als je vorige ronde een lf van 10 dagen had, dan heb je dat nu weer. Lf is over het algemeen altijd hetzelfde.
ja mss dat ik toch wel over een paar dagen ga testen hoor...ik kan het vast niet volhouden. Maar ben dan zo bang dat ie nega is en ik toch dan te vroeg heb getest of alsnog ongi ga worden....erg he, dat je gewoon bang bent om te testen. Had net wel wat bruinverlies maar ik las dat dat niet van een innesteling kan zijn omdat het dan oud bloed is dus niet van vandaag omdat je innesteling doorgaans tussen de 5e en de 10e dag plaats vindt. Maar kan een innesteling dan niet eerder zijn als je maar een LF hebt van 10 dagen?
Ik had op 27 november mijn eisprong, 1 december een innestelingsdip. En op 6 december een positieve test. Is dus echt wel mogelijk dat hij eerder is. Ik durfde ook niet, maar man en schoonzus wilden dat ik ging testen omdat ik misselijk was met vlagen en erg moe.
in mijn temp heb ik geen innesteling gezien, dus daar kan ik niets uit opmaken. Maar ze zeiden omdat bruin verlies oud bloed is, dat dat dan niet van vandaag geweest kan zijn. Dan zou mijn innesteling dus eerder dan de 5e dag geweest moeten zijn en dat zou niet mogelijk zijn. Die van jou was precies op de 5e dag, zie ik aan je temp. Kijken wat mijn temp morgen gaat doen. Heb voor de rest van de avond trouwens geen bruin verlies meer gehad.
Nee hoor, mijn eisprong was volgens ff op 26 november, maar toen had ik posi test en voelde duidelijk de 27e iets knappen, dus een dagje eerder een innesteling gehad.
ow ok.. nou mss dat mijn temp morgen dan ook wel iets lager is....je maakt het me wel spannend hoor hahahahaha
nee helemaal niet...ik merk echt helemaal niets. Terwijl vorige ronde had ik alles wat je je maar kon bedenken en toen werd ik ongi....dus tja...ik weet het niet. Mss ga ik wel met kerst testen hihihi... Meis ik ga lekker slapen, morgenochtend naar mn schoonouders.... Bedankt voor al je antwoorden en reacties en slaap lekker voor zo
Goedemorgen, Nou mijn temp is ook met 0.1 graad gedaald (net als bij jou toen) ik hoop dat ie morgen weer omhoog gaat. Kan helaas niet blijven kletsen. Ga zo naar mn schoonouders, maar lees vanavond ff bij
hoi dames bedankt voor jullie antwoorden! ik zal eerst eens kijken wanneer ff mn ei aan geeft maar het zal wel testen worden hoor als ik op 10dpo zit haha zeker ook omdat ik afgelopen keer op dag 8 en dag 9 al oud bloed had! spannend groetjes!
Nou, ik heb dus een luteale fase van 12 dagen en vandaag op dag 9 een testje gedaan, kon het niet laten. En wel een heel licht 2e streepje, erg spannend dus! Morgen weer even een testje doen en dan maar afwachten tot woensdag, dan is mijn nod.