Hoe duidelijke foto maken van test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by suus1983, Dec 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,250
    36,053
    113
    Hee meiden,

Ik heb net, 3 dagen voor mijn nod, een matcare test gedaan. Binnen 5 minuten kwam er een (heel licht) streepje te staan. Nu wilde ik jullie vragen eens te kijken, maar hoe ik het ook probeer, ik krijg alleen maar vage foto's van de test. Gebruiken jullie een speciale stand ofzo?

Ik denk wel dat ie posi is, want het is wel duidelijk te zien en ook duidleijk roze, maar ben nog niet te blij omdat ik dus nog voor mijn nod zit. Wilde eigenlijk ook nog niet testen, maar ik voel me al een paar dagen goed ziek en wilde anders een ibuprofennetje nemen. Dat doe ik dus nu in elk geval niet. (stomme griep)

Alvast bedankt!

Groetjes suus

2. nikton

nikton Bekend lid

Jan 10, 2008
    703
    0
    16
    Ik heb een spiegelreflexcamera en daar staat idd een stand op zodat je van heel dichtbij een foto kan maken. Ook helpt het om je flits uit te zetten, anders raakt je test overbelicht. Je kan het ook van wat verder doen en dan later inzoomen? Succes!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb dan wel geen spiegelreflex, maar mijn gewone digitale camera heeft ook een macrostand.
    Tekentje daarvoor is bij mij een bloempje....dan werkt ie automatisch zonder flits en kun je echt van heel dichtbij een foto maken.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,250
    36,053
    113
    Nou, ik heb eens gekeken, maar ik heb er geen bloempje op staan. Zal vanmiddag bij mijn ouders een kijken of zij er een bloempje op hebben staan.
    Anders wacht ik gewoon nog even af. (is toch het beste) en dan zie ik van de week wel even.

Share This Page