Hallo, Ik weet dat sommigen er geen voorstander van zijn. Gister had ik een licht streepje op mijn Kruidvat 2v5 test. Omdat ik eigenlijk in eerste instantie dacht dat het een indroger was heb ik het maar gelaten voor wat het was. Vanmorgen begon het toch weer te kriebelen, maar ik had alleen nog ovulatietesten liggen. Voor de gein heb ik er 1 gedaan, en dit is het resultaat: Iemand ervaring mee? Ik heb geen late eisprong, aangezien ik duidelijk weet wanneer die was.
Tja, het kan 2 kanten op, zekerheid krijg je niet van een ovulatietest. Ik heb hier gelezen van meiden bij wie het wel iets zei, maar ook van meiden bij wie het niks betekende. Dus toch maar naar de winkel om zwangerschapstestjes te halen! Succes!
Bij mij betekende dat zwanger! Weet daarom bijna zeker dat je zwanger bent! Hij is ook wel heel duidelijk. Ik ben benieuwd
Ik ga zo boodschappen doen en dan ook gelijk een nieuwe zwangerschapstest halen. Dus ik zal het nog wel laten weten. Was alleen benieuwd of mensen hier ervaring mee hadden, want de streep op de ovulatietest is nog nooit zo donker geweest, zelfs niet bij een eisprong.. Dit zijn trouwens wel de sensitive ovulatietesten van Sensitest. Dus ik vertrouw nog nergens op..
had ondanks een positieve zwangerschapstest een negatieve ovulatietest! dus ja kan beide kanten op Maar een ovulatietest is geen zwangerschapstest dus ik doe er geen uitspraak over.
Ja heb getest! Een normale kruidvat test, niet die van 2 voor 5 euro. In de eerste 5 minuten niets, nu na een kwartier kijken weer een licht streepje hahaha.. Ik ga er vanuit dat het niets is en dat mijn ongi gewoon eerdaags komt. Ga het vanaf nu ook meer loslaten. Niet dat ik er te gefocust op ben maar ach het komt vanzelf wel denk ik.. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Die van kruidvat de duurdere hebben meer hcg nodig! De 2 voor 5 euro zijn gevoeliger, zou de moed nog niet opgeven meid!
Hmm oke dat wist ik niet. Die anderen waren op hier, dus vandaar de duurdere gepakt. Nouja ik ga eerst maar afwachten of ik ongesteld word, en mocht dat niet zo zijn dan waag ik volgende week wel weer een testje.. Ik zit nu ook nog 5 dagen voor NOD dus..
ooh 5 dgn voor nod haha dan is de duurdere kv test zowieso zonde! dan zou ik de moed nog niet opgeven meid!!!
Haha dankjewel voor je goede moed. Ik geef ook niet op hoor, zolang ik nog niet ongesteld ben iig niet! Ik laat nog wel weten hoe het afloopt