hallo wie heeft er ervaring met de testen van sensitest met het hartjesvenster??ik heb een aantal testen ermee gedaan en allemaal met hetzelfde resultaat...als ik in het hartje kijk zie ik een streepje maar dacht dat het een schaduw was..dus ik heb de test opengemaakt en ik zie dat er 2 duidelijke roze strepen staan,de controle streep valt netjes in het venster maar de andere streep(teststreep)valt er bijna helemaal buiten.. Misschien zijn er hier meiden die die test ook weleens open hebben gemaakt of hetzelfde hebben meegemaakt? Zou natuurlijk heeeeeeel graag jullie resultaat horen!
hier een foto..onderste is met kraanwater om te kijken of daar ook extra "controle"lijnen op verschijnen..wat dus niet t geval is
Ik heb met diezelfde test positief getest, kijk maar even in mijn album. Deze testen zijn van nu begrijp ik? En je twijfelt dus of ze wel goed zijn? Zoals iedereen hier zou adviseren zou ik gewoon een Kruidvat test doen morgenvroeg, mocht je dus twijfelen...
Ik vind die testen eerlijk gezegd helemaal niet fijn.. heb ook zulke dunne lijntjes gehad maar was niet zwanger.
@noo noo ik heb nog een testje gedaan en die ziet er net zo uit als jouw 1e en 2e testjes in je album..zou dus goeie moed moeten geven maar ja.. Ashley rose hier ben ik dus ook zo bang voor
Pff dat is echt enorm vervelend, die onzekerheid.. Maar heb je al getest met een ander merk? Dat zou je wel uit de onzekerheid moeten helpen!
hey ik heb een kruitvat 2v5 gedaan kwam een heeeel vaag lijntje als je echt je best doet om m te willen zien..maar heb nog geen foto ervan. Hoe is het met jouw?Asley Rose
Spannend zeg! Ik ben erg benieuwd naar de foto.. je zou denken dat het wel erg toevallig is als je op allebei de testen (sensitest en KV) een lijntje hebt, toch? Met mij gaat het goed hoor! Ik zit op cyclus dag 31 inmiddels (30 is mijn langste tot nu toe).. en nog niet ongesteld. Dinsdag maar eens testen
ooo respect!! ik ga ook maar eens stoppen met stressen..zou iedere dag wel willen testen. maar ja ik zie wel
Ben benieuwd naar je foto van de KV test, de andere lijken mij indrooglijntjes/pennestreepjes. Duim voor je dat je gauw een duidelijke test in handen hebt! Succes!