Afgelopen vrijdag 19 juni heb ik een terugplaatsing gehad van een 5-daagde cryo. Aanstaande Woensdag is de officiële testdag. Ik heb behoorlijk wat testen gedaan dus hier komt het
Kruidvat 2 voor 5, gisteren en vanmiddag. Had er vanmorgen ook een gedaan, maar die was echt veel lichter dan vanmiddag. Streepje kwam meteen binnen 3 minuten. Kan dat nu toevallig een valse test zijn?? Ik wil morgenmiddag nog even nieuwe halen van deze. Voor morgenochtend heb ik nog een zo’n early liggen..
de Kruidvat 2v5 van vanmiddag ziet er positief uit! Hier heb ik nog nooit een valse streep op gehad. Kruidvat early heb ik slechte ervaring mee, had (dacht ik) positief getest. Maar bleek achteraf veel te vroeg, andere testen gaven negatief aan. En testte pas met de action early positief 3 dagen later.
Ik zie op een aantal testen wel lichte streepjes. Hopelijk gaan ze mooi oplopen de komende dagen. Ik weet uit ervaring hoe slopend zo’n PDG traject is, dus duim nog iets harder voor mooie plakker! Heb je vandaag ook al getest?
De predictor was vandaag n stuk duidelijker! Tov 2 dagen geleden. Vanaf nu ga ik door met sensitest en over n paar dagen nog eens predictor (anders raak ik nog failliet )
Je bent nu 13dpo? Voor 13 dpo vind ik hem nog wel wat licht. Maar je emmy is zeker actief en dat is goed nieuws. Hopelijk is het een plakker!
Goed om te zien dat die oploopt! Ik heb oploop getest met dr original, 6 testen voor 12 euro bij de Etos. Ik vond dit erg fijne testen om oploop een beetje betaalbaar in de gaten te houden. Ik blijf voor je duimen dat testen op blijven lopen!
Ik zie lichte streepjes, gefelicifeerd!! Je testen zien er prima uit hoor, het is nog hartstikke pril Hopelijk gaan ze mooi oplopen!
helaas, geen oploop, eerder afloop. Heel erg klote. Een biochemische zwangerschap denk ik? Nou hoop ik dat de test dan woensdag op de ziekenhuis test dag echt negatief is, want ik gebruik progynova en utro waardoor mijn menstruatie niet door breekt..
Ah wat balen!! Ja er is zeker even iets geweest, maar helaas dus mis gegaan. Jammer en op naar de volgende ronde!
Ah, wat verdrietig. Heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Heel veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het de volgende ronde goed raak. Houd moed.
Ah wat verdrietig. Sterkte en dikke knuffel. Weet je al of er cryos zijn ontstaan? En mag je gelijk door?
Wij hebben geen cryos. Dit was een cryo. Door mijn chromosoom afwijking doen we pgd en mogen we al blij zijn als we uit 11 eitjes 1 gezond embryo hebben. Tis dus allemaal heel complex. Mogen wel meteen door, 20 juli gesprek en menstruatie erna start ik weer.
Ah dan was mijn vorige reactie wel een beetje ‘luchtig’ , Sorry! Hopelijk toch snel dan een nieuwe poging, succes!!!