Clear blue vanmorgen met ochtendurine Vanmiddag 1kv en 1 zwanger voor kids nog met ochtendurine wat ik bewaard had en daarna nog 1 kv en zwanger en kids met middagurine....
Gewone cb heeft volgens mij meer hcg nodig. Of heb je de digitale gedaan? Als je die doet voor of op nod wordt er wel aangeraden om die met ochtend urine te doen.
Tja... bij mij was de cb duidelijk positief en de kv met dezelfde urine bijna niet zichtbaar. Blijkbaar reageer ik beter op blauwe streepjes en jij op roze Maar denk wel dat je zwanger bent hoor Kwam er ook geen controlestreep? Hoe snel heb je gekeken? (Streep verdwijnt namelijk)
Vreemd. Ik heb vanochtend een Kv2v5 gedaan en die had een minder streepje als die van jou. Net vanmiddag een CB + test gedaan (eentje die 4 dagen voor NOD kan) en die was bij mij positiever dan de kv2v5. Zit trouwens op 10 dpo. Het gekke vind ik ook dat je 2 verschillende merken wel positief hebt dus dan zou ik denken dat je wel zwanger bent.
Wellicht is dit het je moet namelijk echt binnen 10 minuten aflezen, want bij mij is de streep nu ook al bijna verdwenen, maar heb wel een foto gemaakt, zodat ik niet kan denk dat ik de streep heb ingebeeld
Ik denk dat de clearblue met weekindicator het beste is, 1 dag na nod gaf deze bij mij ook positief net als mijn actiontesten
Dat had ik al gezegd in mijn eerste reactie. Ik probeer nog 1x antwoord te krijgen op mijn vragen: 1) was er wel een controlestreep? 2) na hoeveel minuten heb je voor het eerst naar de uitslag op de test gekeken. Let wel.... ik bedoel dus de cb test!
Rogijuli haar cb test staat volgens mij in haar andere topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/556558-testdrang-maar-wanneer.html
Ze geeft aan dat hij na het testen negatief was en er na een uur toch nog een streepje zichtbaar werd. Ik snap je herhalende vraag niet..