Hallo dames, Al heeeel lang proberen wij voor een tweede kindje te gaan en het wil maar niet lukken. 21 januari heb ik mijn eisprong gehad en heb dus 04-02 mijn NOD. Omdat mijn lichaam vreemde tekenen vertoonde, heb ik gisteren een test gedaan. Was een superlicht streepje. Vandaag nog een test gedaan en volgens mij is deze iets duidelijker. Wat vinden jullie?? Heel veel succes allemaal en alvast bedankt voor jullie reacties!
ik vind dat jij hartstikke zwanger bent! Hopelijk worden ze snel wat duidelijker zodat je zelf wat meer overtuigd raakt
Mijn streepjes waren in het begin ook zo licht, zie mijn onderschrift😁 Ik zeg dus; gefeliciteerd!!
Hallo... Bedankt allemaal. Vanochtend weer getest en ik had gehoopt dat de streep echt wat donkerder zou zijn. Aan de andere kant denk ik wel dat ik nig een dag voor NOD zit en m'n gevoel zegt dat t goed zit. Ik heb drie miskramen achter de rug en denk dat daar m'n angst door komt. Alledrie de keren had ik pas dagen na m'n NOD eindelijk een positieve test, maar deze bleef licht en werd dan negatief. Nogmaals dank voor jullie berichtjes, doet me echt goed. Morgen weer een poging wagen, dan zit ik op m'n NOD.