Ovulatietest bijna positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Juffie26, 16 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeverGiveUp2018

NeverGiveUp2018 Bekend lid

30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Dat is idd een goeie. Misschien dat hij deze ronde om een of andere rede toch later is. Hopelijk komt ie gauw!

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nou dat kan toch echt niet lang meer gaan duren nu.....maar ja dat dacht ik gisteren ook 20181217_224116.jpg

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    En nog steeds geen positieve test ik snap er echt helemaal niks meer van....Mijn follikel was 11 mm week geleden dan zou ik nu toch wel een positieve test moeten hebben

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Follikel van 11mm kan nog stoppen met groeien. Pas vanaf 15mm zei onze gyn dat ie ging domineren en tot eisprong zou komen.

Hier ooit met fm een follikel van 21mm gehad en pas 6 dagen later positieve ovutest. Zou nog ff doortesten als ik jou was.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb voor morgen even een echo kunnen regelen, ik wil wel eens even kijken wat daar binnen al dan niet gebeurd.
    Dit is echt zo raar voor mij,al jaar en dag op dag 14 of 15 positieve test gehad altijd en nu opeens wil het niet, ik vind dit dit frappant. Mijn follikel zal er wel mee opgehouden zijn dan Of iets ik weet het niet, mijn lichaam doet even iets anders dan anders deze maand schijnbaar.
    Morgen maar eens even zien op de echo ben wel erg benieuwd.

Ps: op de test van vanavond was nog maar vage lijn te zien terwijl die van gisterenavond bijna knal was scheelde niks. Dus of hij is vannacht geweest of het moet nog gaan gebeuren we gaan het meemaken

Miltje vindt dit leuk.
  6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ben benieuwd! Succes vandaag. Hopelijk goed nieuws en een gesprongen ei.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja dat zou mooi zijn. Ben erg benieuwd normaal merk ik dat altijd heel erg goed. We gaan het zien straks

8. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Heel veel succes vandaag! Ik duim voor goed nieuws en een gesprongen ei! :thumup: Zit hier echt mee te balen met je. Het is gewoon kut als je lichaam niet mee werkt :(

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja heel balen idd.
    En echt al jaar en dag gewoon op zelfde dag en dit dan net nu deze maand....hoe kan het ook

10. Miltje

Miltje Niet meer actief

En weet je al meer over ?! Hoe is het gegaan?

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja nou ja en vooral nee....
    Baarmoederslijmvlies was nog steeds 5.4mm en geen ovulatie. Wel heel veel follikels te zien maar dat wist ik dat heb ik altijd al gehad. Conclusie pcos...o_Ohuh? Ik snap er niks van. Al jaar en dag een regelmatige cyclus en nu opeens dit....Ik snap er echt helemaal niks van nu. Ik maak me nog meer zorgen nu omdat mijn slijmvlies nog steeds maar 5.4 mm is en niet is gegroeid en dat er geen eisprong is geweest.
    Ik heb zolang ik echo's krijg een perfecte cyclus en slijmvlies altijd rond 10mm. Vorig jaar curretage gehad in december, hele jaar regelmatig, niks geks gemerkt en nu opeens dit....:confused::confused: echt hoe dan? Huh:confused::confused:

12. Miltje

Miltje Niet meer actief

He balen zeg. Dat is niet bepaalde wat je verwacht en super k..te. En nu hoe verder ?

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ga vrijdag eerst eens na Düsseldorf want ik geloof weinig van dat pcos verhaal eigenlijk ik kan het me niet voorstellen

Miltje vindt dit leuk.
  14. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Jeetje meid, wat krijg jij deze ronde een berg onzekerheid over je heen. Had gehoopt op beter nieuws voor je. Vind het wel bijzonder dat ze er nu ineens mee aankomen dat je pcos hebt. Blijf je nog wel door testen of stop je er even mee om jezelf wat rust te geven? *digitale knuffel voor jou*

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je wel :)

Ja echt zo gek deze ronde, ben totaal in de war. Net nu weer moed hadden verzamelt om te beginnen krijg je dit...
    Nee heb niet meer getest morgen naar Düsseldorf eens kijken wat hun zien en zeggen en wat de bedoeling is ik snap er echt niets meer van.
    Hopelijk is gewoon door de stress mijn ei niet gaan groeien of iets. Nogal veel stress gehad nadat ze bij mijn man in september een tumor op zijn lever ontdekte sinds vorige week weten we dat die goedaardig is. Maar die periode was echt slopend. Ik zelf heb ook wat liggen sukkelen met mijn gezindheid en het nu alles voorbij, over en weg is gaat mijn cyclus dit doen...... geen ei en slijmvlies 5.4mm ik snap er geen snars van. Normaal altijd rond de 9.7 mm en ei op dag 14 of 15.... Waar is mijn lijf nu mee bezig. In die 7 jaar dat we bezig zijn heb ik zeker in 3 verschillende ziekenhuizen echo's gehad nog nooit het woord pcos horen vallen tot gisteren dus.
    Morgen om 10.30 naar Düsseldorf en dan als de bliksem naar huis. Onze dochter is morgen jarig ♡ (en ik zondag) goed dat terzijde allemaal I keep you posted

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nou nooit meer nij geertgen voor mij! Bij geertgen zegt geen eisprong, geen grote follikels en je hebt pcos syndroom. Vandaag Düsseldorf conclusie bij geertgen te snel getrokken niet goed gekeken. Er zit wel een follikel van 17.3mm en slijmvlies was nu 6.3mm vond ze mooi passend bij een follikel van 17 mm. Niks aan de hand en zeker geen pcos. Deze cyclus is om wat voor reden dan ook vertraagd, kan gebeuren maar er gaat absoluut zeker een eisprong aankomen zegt ze geen zorgen maken.

Sylva vindt dit leuk.
  17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Pfoeh :( Vind het absoluut niet gek als dit een kwestie is van teveel stress. Wat een pittige rot tijd heb je gehad. Misschien kun je je lichaam wat ontspanning geven door ademhalingsoefeningen te doen. Ik hoop in ieder geval dat 2019 een heel mooi jaar wordt voor je! ;) Is je heel erg gegund! ❤️

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje! :D Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Wat een super goed nieuws! :D Bizar dat wat de gynaecoloog in het ziekenhuis zei zover uiteen ligt van Düsseldorf. Om je even nog meer stress extra te geven. Fijn dat het in ieder geval geen pcos is en je eisprong er toch aan lijkt te komen! ;) Ga je nu toch weer testen? Zal niet zo lang meer duren nu! :D Fingers crossed hier voor je! :thumup:

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt voor je lieve berichtje ♡
    Ja ik ga nu maar eens even ontspannen pfff even niks hoor.
    Ik ga wel door met testen nu wil ik die positieve streep ook zien ook haha

Vandaag lekker klein feestje vieren met ons meisje, zondag ben ik zelf jarig dan hebben we "groot" feest en komt iedereen.
    Hoop idd ook dat 2019 eindelijk ons jaar wordt...♡

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Gisteren was het follikel 17.3 mm maar nog geen positieve test gehad, zal toch wel elk moment positief zijn? Of hoelang zal het duren? Follikel groeit deze ronde om een of andere reden wel langzaam maar goed. 11 december was die 11mm en gisteren 21 december 17.3 mm en een van 13.4 mm.
    @RoGiJuLi jij enig idee wanneer ik (eindelijk) de positieve ovu test zou kunnen verwachten ongeveer ?

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mijne wad gisteren 17.3mm dus dacgt vandaag wel positief maar nog niet dus. Maar als ik jou bericht terug lees kan dat nog even duren dus

Deel Deze Pagina