Hij heeft dus 10 dagen gedaan over 6,5 mm en gemiddeld 0,65 mm per dag. Als we uitgaan van rijpheid op 20 mm, moet ie nog 2,5 mm groeien. Als hij met dezelfde snelheid groeit, zal hij daar nog 5 dagen over doen. Ik verwacht dus tussen nu en 5 dagen je posi ovu.
Bedankt voor je uitleg. Dit is echt een rare cyclus om de een of andere reden, normaal altijd dag 14 of 15 positief en nu op dag 24. Waarom is mij een raadsel maar hij zit eraan te komen dus.
Gek soms he... Ik vind dit zo'n gekke ronde normaal altijd op dag 14 of 15 hooguit 16 positief en nu dag 24....hij zal wel in de Kerstmodus zitten hij neemt lekker de tijd deze ronde we testen vrolijk verder
Tadaaaaaa mooi verjaardagscadeautje Heb net het begin van de piek te pakken denk ik morgen zal die wel donker paars zijn maar deze is wel positief toch?
Streep wordt nog steeds beetje donkerder. Deze 3 testen zijn van vanmorgen, vanmiddag en nu net genomen.
In mijn optiek is deze positief hoor! Morgen zal hij vast knallen maar dit is wel het begin van je piek.
Dank je wel. Alleen met "enjoy" wordt ik helaas niet zwanger, was het maar zo'n feest. We gaan binnenkort voor een cryo terugplaatsing
Ik verwacht idd morgen de echte knaller, heb nu net het begin te pakken. Dag 25 vandaag maar goed werk heeft tijd nodig toch
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jaaa, eindelijk! Die van gisteren was mooi positief hoor! Ben benieuwd hoe je testje er vandaag uitziet
Tadaaaaaaa jippie dit is m hoor Lang gewacht deze keer gek genoeg maar hij is er. Hopelijk is de volgende knaller die ik show die van mijn positieve zwangerschapstest