Hoihoi, Weet iemand of clearblue ook een indrooglijn kan hebben? Of kan reageren op een eisprong? Ik heb nl out of the blue een test gedaan (Heb een onregelmatige cyclus door borstvoeding) en zag toch een licht streepje. Twee dagen erna met kv 2v5 getest en deze leek iets donkerder. Met die Kruidvat testjes al eens gehad dat ie mn eisprong juist oppikte dus ben er bang voor. Maar mijn vraag is dus of iemand ervaring heeft met dergelijke dingen met clearblue. Liefssss
Ik denk dat door testen daar alleen duidelijkheid kan brengen. Is het de bedoeling dat je zwanger raakt? Heb je onbeschermde seks gehad?
Dan zou ik 1 soort test kiezen en daarmee op hetzelfde moment 2 dagen later testen en heel hard duimen voor oploop. Heb je een foto van de testen die een positieve lijn lieten zien?
Ik heb nieuwe besteld van clearblue omdat dat me idd het handigst leek. Ook omdat ik met die kv niet altijd goede resultaten heb gehad. Komen morgen binnen Heb de foto's al verwijderd, voor het geval ik die per ongeluk iemand toe stuur Kan wel even nieuwe maken!
Ik ben wel benieuwd hoe duidelijk de streepjes zijn eigenlijk. Ik duim voor je dat met de nieuwe clear blue er weer mooie streepjes verschijnen!
Hoe moet je een foto uploaden? Ik ben ruim 2 jaar niet actief geweest en het forum is aardig verandert haha!
In een reactie plaatsen, zie je een button uppload bestand staan (onder de button plaats reactie). Dan kies je hem uit je galerij en bericht plaatsen.
De kv is inderdaad helemaal geel en opgedroogd dus niet meer te beoordelen. De clear blue geeft ook erg vaak streepjes na drogen. Zou toch even opnieuw testen en binnen de afleestijd foto maken als het lukt.
Ik moet zeggen heb bij beide kids alleen met kv pas flink na afleestijd een positieve test gekregen. Rare dingen, waarom ik ze toch koop blijft een raadsel
Ze drogen wel mooier op inderdaad maar moeten wel positief al zijn binnen de afleestijd waarna ze donkerder worden na afleestijd (dieper van kleur)
Opgedroogd durf ik deze niet te beoordelen. Al te vaak indrogers gezien. Ik zou morgen ff opnieuw testen en binnen 10 mins aflezen en een foto maken. Weet je ook waar je zit in je cyclus, hoeveel dagen na ei?
Ik zie wel oploop... maar ik zou zelf nog even niet al te hard juichen gezien hij echt heel erg licht is. Maar als je echt zwanger bent zou een predictor al een duidelijker streepje moeten geven. Dus die zou ik denk ik even doen.
Ik heb zelf wel een paar keer gehad dat de kv op mn eisprong reageerde. Indringer zag er bij mij anders uit (niet roze) Maar dat is al wel weer 3 jaar geleden bijna Weet niet precies hoe ik zit in mn cyclus. Het is allemaal nog wat in de war omdat ik nog bv geef Ga morgen wel even weer een poging doen