Clear blue digital niet zwanger wel 2 streepjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ninii01, 3 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    4 a 5 dagen voor nod.
    Clear blue digital gedaan zegt niet zwanger
    Test uit elkaar gehaald (weet dat dat niet mag) en staat 1 donkerblauwe streep en 1 wat lichtere.
    En er boven op de andere teststreep ook een lichtere (die aan geeft hoeveel weken) heb al 4 dagen ochtend misselijkheid vandaar mijn twijfel (had dit ook bij me andere 2 zwangerschappen)
    Nu hoop ik dat ik natuurlijk te vroeg heb getest... Maar aangezien je het niet mag aflezen ga ik daar maar niet van uit...
    Maaaar toch mijn vraag: wie had dit ook en toch zwanger?
    Hoef geen reacties over waarom test open maken dat weet ik zelf ook wel ;)

2. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik heb de test ook eens open gemaakt en me suf gegoogeld,maar er verschijnen altijd streepjes jammer genoeg.
    Ik snap wel dat je heb open hebt gemaakt,deed ik ook :)
    Ik hoop voor je dat je straks toch positief test!

3. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Zou over paar dagen nog een keer testen, want die streepjes zeggen inderdaad niks op een digitale zoals je zelf al zegt

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Als je weet dat het niet mag waarom doe je het dan??
    Je kan met die test geen streepjes aflezen.
    Als je graag streepjes wilt zien moet je een normale test kopen.

Zou niet uit gaan van lichamelijke klachten.
    Je lichaam kan je voor de gek houden en op het moment is half Nederland ziek.

Maandag nog eens testen.
    Misschien was je net te vroeg.

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Begrijp je nieuwsgierigheid wel hoor om de test uit elkaar te halen, alleen wordt je daar nu wel heel onzeker door.. Dat is dus de keerzijde!

Test geeft aan dat je niet zwanger bent, voor nu, zou ik er dan ook maar vanuit gaan dat dat zo is.

Wacht eerst je NOD af. Mocht je dan nog niet ongesteld zijn dan kun je altijd weer een test doen! Succes ermee :)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had destijds ook 2 duidelijke streepjes op die test,, maar ik was helaas echt nier zwanger toen wat de test ook keurig aangaf.

Staat ook in de bijsluiter dat de test absoluut niet aan de hand van de streepjes af te lezen is.

Deel Deze Pagina