kruidvat indroogstreep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door masrya, 19 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Vanmorgen getest met k2v5. Heel ergens in de verte leek ik met wat fantasie wat te zien. Na een half uur heb ik test gespoeld met druppels water. En nu staat er een zichtbaar paars streepje.

Ik beschouw dit absoluut niet als een positieve test, maar vindt het erg vreemd dat eropeens een streep staat door kraanwater. De k2v5 zijn niet meer wat ze waren!

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een foto? Ze zijn idd niet meer zo als vroeger.
    Vond kruidvat altijd de beste test maar voor deze zwangerschap regelmatig indrogers gehad.

3. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Nee heb de test al weg gegooid. Maar zo frustrerend die "rot" streepjes. Morgen is mn nod en probeer niet eerder weer te testen als woensdag mocht ik niet ongesteld zijn.

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    De kruidvat test viel mij idd wat tegen. De action test en de vroege test vd kruidvat waren het duidelijkst

5. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Nou ik gebruikte ook de k2v5 test, er was niks te zien dus besloot ik maar weer verder te gaan slapen, omdat ik uit spanning die test al om 5 uur 's ochtends deed. Om 7 uur was er een heel vaag streepje dat alleen ik leek te zien, mijn vriend verklaarde me voor gek. Nou dat vage tuurstreepje is intussen een flinke buik van 26 weken. :') en toen ik voor het eerst naar de verloskundige ging bleek ik 4 dagen te vroeg te hebben getest ook. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en uit de grootte bleek dat ik minder ver was dan gedacht.
    Maar in elk geval, probeer het over twee dagen nog eens, maar volgensmij is het wel raak voor jou.

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn negatieve testen zijn altijd wit gebleven zonder iets dan maar ook van een indroogstreeepje... De eerste positieve test kleurde op na een kwartier, hoop al opgegeven maar mijn man zag hem toevallig.
    Die was ook zo licht dat ik twijfelde of ik wat verzonnen had...

dat is nu 21 weken en een beetje geleden ;)

7. mxm

mxm Niet meer actief

Geloof het of niet, dit was mijn kv test..... en ik ben niet zwanger!;)

Bijgevoegde bestanden:

8. mxm

mxm Niet meer actief

nog 1

Bijgevoegde bestanden:

9. mxm

mxm Niet meer actief

Hier in het echt een hele duidelijke streep ;)

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    dit licht er ook nog aan hoe vroeg je heb getest hoor, ik lees heel vaak dat als mensen dan hun menstruatie krijgen, dat ze dan zeggen dat ze niet zwanger waren echter waren ze dat wel, maar is het gewoon vroeg mis gegaan dit heb ik ook van de spoedarts gehoord

een streep = een streep en dus zwanger echter kan het uiteraard ook heel vroeg mis gaan, en aangezien wij allemaal steeds vroeger willen testen krijgen we steeds meer van dit soort streepjes die worden aangezien als vals positief terwijl dit dus niet waar is ;) spoedarts zei indien je de streepjes binnen de aflees tijd ziet ben je zwanger, alles buiten die afleestijd mag je niet meer aflezen

11. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Ja maar een menstruatie wil niet zeggen dat er een miskraam was.
    Doordat de bbz in de eileider zat was ik zwanger maar kwam mijn menstruatie ook gewoon. Dus er zijn veel mogelijkheden qua testen en wel/niet zwanger. Een streep betekend (vaak) zwanger maar zegt niks over de locatie van de vrucht of voortgang.Enige advies is test niet te vroeg en om de 2/3 dagen. Zo voorkom je teleurstelling en onrust. Maaaaar tsja het ia al zo spannend en je wil snel weten of het raak is.... lastig soms dat begrijp ik

12. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Die kruidvat testen... tja ik had laatst ook eentje en dat was met een licht streepje en ik ben echt niet zwanger! De dames zagen het ook hier een licht streepje. Deed erna na 2 dagen nog een test en deze was omo wit (ja in de verste verte een streepje maar ozo licht).

13. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook!
    Even na de afleestest bij zowel de k2v5 als de kruitvat early een streepje (early wat duidelijker)
    Helaas niet zwanger en de zelfde week weer negatieve testen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,6 KB
      Weergaven:
      120
  14. Zograagnog1

kijk dit is de test

Bijgevoegde bestanden:

15. Zograagnog1

Wat toevallig he Ennass!

16. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad Lijkt wel dezelfde test! (Ook dezelfde maand)
    Stom he :(

17. Zograagnog1

Heel erg stom! En dan voel ik even met jouw mee want ik kan gewoon (nog) niet zwanger zijn.
    Mijn prikpil moet nog uitwerken ;) (toen van die test nog 3 weken inmiddels bijna 2 weken).

18. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Stom dat die kruidvat testen niet meer zo betrouwbaar zijn :(
    Nu weet je nog steeds niks zeker.

Ik kan je zo gauw ook geen andere aanraden, want: weinig ervaring met anderen. Ja met die van de action, die waren wel goed, maar hebben veel meer hcg nodig, dus daar heb je nu nog niks aan.
    Er zit niks anders op dan nog even wachten tot de volgende test. Succes iedereen!

19. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Oei, dit lezend geeft het me veel minder moed.

20. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach sorry! dat was zeker niet de bedoeling!!
    Maar ik wil het wel graag delen, was voor mij een tegenvaller :(
    Dit was trouwens mijn early test (na 20 min)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,2 KB
      Weergaven:
      103

Deel Deze Pagina