ovulatietest blijft negatief ondanks het gevoel dat eisprong gepasseerd is

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door noukytje, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Hallo allemaal,

ik kan het hier eventjes helemaal niet meer volgen. Ik heb normaal altijd een cyclus van rond de 30 dagen en voel meestal mijn eisprong wel.
    Nu had ik hier nog een paar resterende ovulatietesten liggen (cb digital). Vrijdag en zaterdag teste ik negatief. Omdat ik maar 2 staafjes meer had heb ik gisteren niet kunnen testen.
    Nu net na mijn werk direct naar de apotheek geweest en daar kreeg ik een pakketje predictor ovulatietesten mee (gratis, ik vond dit al verdacht). Ze hadden bij die apotheker geen anderen.
    Dan maar bij een andere apotheek gestopt voor een pakje CB digital.
    Nu heb ik net van beide testen 1 gedaan. De CB geeft nog atlijd negatief en de predictor geeft 2 streepjes die van kleur min of meer gelijk zijn maar allebei heel licht roze.
    Vrijdag en zaterdag had ik ook duidelijk vruchtbaar slijm en heb ik naar mijn gevoel toch mijn eisprong gevoeld. Zondag geen vruchtbaar slijm meer en vandaag ineens weer enorm veel slijm rond de middag, nu weer veel minder.

ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken of verwachten. Is mijn ei nu al gepasseerd of niet pfff. Wat denken jullie?

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Heb je misschien een foto gemaakt?
    balen dat het zo onduidelijk is

3. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Bij deze een foto van de predictor om 19h (grijze met witte bolletjes achtergrond) en een nieuwe van 21h20.
    Die van 19h is al ingedroogd.

wat denken jullie? die laatste lijkt op foto wel donkerdere lijntjes te hebben dan in het echt.

Bijgevoegde bestanden:

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Volgens mij zijn ze positief, zeker de laatste, ik denk dat je eigroeipijn hebt gehad en je eitje binnenkort springt.. Aan de klus :)

5. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    straks eens lief lachen naar mijn ventje. Wel raar dat dit CB negatief aan gaf dan he.

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja vind ik ook apart dat CB negatief aangeeft.

Heb zelf geen ervaring met predictor testen, maar lees hier weleens dat deze vaak vals posi geven, weet nu niet of het ook bij de ovulatietesten zo is.

Nou ja, zou indd anders maar gewoon voor de zekerheid klussen meid, succes!!

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    heb 1 ronde predictor testen gebruikt, samen met ovulady van het ziekenhuis. Werkte prima, zie de foto (had ze even onder de kraan gehouden:p)
    Kreeg wel echt een knaltest, de dag ervoor net zo'n test als jij nu hebt. Die lichte controlestreep is sowieso nornaal. Die dingen zijn trouwens ook hartstikke duur, dus apart dat je ze gratis kreeg ;)

Bijgevoegde bestanden:

8. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Net opnieuw getest met zowel de predictor als de CB.
    De CB gaf me een leuke :) en de predicotor is ook feller gekleurd vandaag. Vanavond dus goed ons best doen en hopelijk over 2 weken een mooie test in handen.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina