oke dames, had al eerder een topic geopend maar nu zit het zo, had gistermiddag mijn ei, pos. test en we hebben niet die avond geklust, wel de avond ervoor en vandaag willen we weer... kan dit al voldoende zijn, ik maak me zorgen omdat we dus niet op de avond van mijn ei hebben geklust(alhoewel een andere test die ik in de avond deed alweer negatief was geworden) zucht...ik maak het mezelf te moeilijk
wij hebben op 31-1 , 1-2 en 2-2 geklust en had op 2-2 om 11.30 een posi ovutest en om 20.00 was de test alweer negatief.. ik had op 3-2 mijn ei 'savonds laat en ben nu ook zwanger zaadjes overleven vaak wel enkele dagen succes meid, en hopelijk ben je snel zwanger liefs Daantje
ooh bedankt meid, maar hoe weet je dat je ei op 3-2 in de avond laat was, had je nog een keer getest of voelde je dat gewoon? ik had wel wat slijm gister enz. maar verder voel ik helemaal niets..oja wel voelde ik me down..maar weet niet of dat door die eisprong komt
ik voelde wat meer steken als de dagen ervoor, en meestal komt je ei 24-48 uur na een posi ovulatietest.. dus denk echt dat hij toen geweest was.. en op 3-2 waren mijn ovutesten wit.. liefs Daantje
Ze zeggen wel eens dat als je drie dagen voor je ei klust, dat er dan veel kans is. Klinkt raar, maar de zaadjes liggen dan klaar om het eitje te bespringen. Ik heb in november mijn eisprong gevoeld. Hadden 3 dagen en 1 dag ervoor geklust en op de dag van mijn ei zelf nog een keer.
@ vrijheid: Als je je daadwerkelijke eisprong hebt is die niet meer waar te nemen met een ovulatie test! Een ovulatie test is 1 tot 2 dagen vóór je eisprong positief. Dus als je gister een positieve ovulatie test had springt je eitje vandaag of morgen! Als je ook vandaag klust heb je zeker kans hoor meid! Ga ervoor! Succes!
annie en eleni thanks meiden! had ik nou maar meer opgelet tijdens sexuele voorlichting op school..haha
hahaha, nou ik snap de ballen niet van die eisprong etc. etc., ik wil gewoon een kind klaar en daarmee uit
Eigenlijk ook verstandiger om gewoon te klussen wanneer je zin hebt en er niet t veel mee bezig te zijn. Maarja, dan moeten we hier ook niet zitten, want dan ben je er ook veel mee bezig. Het is wel heerlijk om hier te kletsen en dingen te leren. Hoop voor je dat je snel zwanger bent.
Helemaal mee eens! @ Vrijheid: Maakt niet uit meis... ik wist pas dat ovu-testen bestonden toen ik ook hier kwam! Gelukkig maar want op school lette ik vroeger nooit op Het kind komt er echt...hup aan de klus jij!
thanks dames, haha idd leuk om hier lekker anoniem je ei (haha letterlijk en figuurlijk) kwijt te kunnen nou ik hoop echt ditkeer dat het raak zal zijn enz. voor ons allen1 gr,.