Zwanger & kids ovulatietesten veranderd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amelle, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Ik gebruik al 4 ronde's ovulatie testen van Zwanger & Kids. Nu zag ik bij mijn laatste bestelling dat de omverpakking al anders was (dikkere letters) maar ook de dipstick is wat steviger lijkt wel. Verder is de controle lijn wat vager en zo vind ik de test iets minder fijn in gebruik eigenlijk. Mijn eisprong kan ieder moment komen maar zo begin ik wel te twijfelen aan die testen :(

Nog meer meiden opgevallen?

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb ze nooit eerder gehad pas 1 keer, maar ik vind de controle lijn ook erg licht. Bij Sensitest vind ik het veel duidelijker.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb dit wel vaker gemerkt bij ze. Bij mij was het juist andersom toen ik het de 1e keer merkte, dus van dikke letters naar dunne. En inderdaad verschil in gevoel en kleur bij testen.
    Lijkt wel alsof ze in de fabriek met 2 "lijnen" werken want heb nu beide varianten al een paar keer gehad.

4. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Yep, dit was mij ook opgevallen bij de laatste bestelling. Ze werken uiteindelijk net zo goed, alleen de controlelijn was inderdaad erg vaag. En de lijntjes an sich waren lichter van kleur dan normaal.

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Nou, vandaag zat er echt een mislukte test tussen ;). Een halve teststreep en een superlichte controlestreep; de bovenste op de foto. Ik heb er meteen eentje achteraan gedaan, dat is de onderste.

Bekijk bijlage 298716

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik zou ze ff mailen met je klachten. Dat heb ik toendertijd ook gedaan en kreeg mooi een setje nieuwe testen.

Succes!

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier geen problemen met testen (vorige week ontvangen).
    Jouw bovenste test ziet er wel wat gek uit Brix, maar de onderste heeft een mooie duidelijke controlelijn.

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hihi, ik kan niks met een nieuw setje ovulatietesten, ik ben zwanger ;)

9. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd brix!

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Brix;gefeliciteerd meid!Geniet er van!!

Mijn bericht was eigenlijk voor TS bedoelt.;)

Deel Deze Pagina