Ik gebruik al 4 ronde's ovulatie testen van Zwanger & Kids. Nu zag ik bij mijn laatste bestelling dat de omverpakking al anders was (dikkere letters) maar ook de dipstick is wat steviger lijkt wel. Verder is de controle lijn wat vager en zo vind ik de test iets minder fijn in gebruik eigenlijk. Mijn eisprong kan ieder moment komen maar zo begin ik wel te twijfelen aan die testen Nog meer meiden opgevallen?
Ik heb ze nooit eerder gehad pas 1 keer, maar ik vind de controle lijn ook erg licht. Bij Sensitest vind ik het veel duidelijker.
Ik heb dit wel vaker gemerkt bij ze. Bij mij was het juist andersom toen ik het de 1e keer merkte, dus van dikke letters naar dunne. En inderdaad verschil in gevoel en kleur bij testen. Lijkt wel alsof ze in de fabriek met 2 "lijnen" werken want heb nu beide varianten al een paar keer gehad.
Yep, dit was mij ook opgevallen bij de laatste bestelling. Ze werken uiteindelijk net zo goed, alleen de controlelijn was inderdaad erg vaag. En de lijntjes an sich waren lichter van kleur dan normaal.
Nou, vandaag zat er echt een mislukte test tussen . Een halve teststreep en een superlichte controlestreep; de bovenste op de foto. Ik heb er meteen eentje achteraan gedaan, dat is de onderste. Bekijk bijlage 298716
Ik zou ze ff mailen met je klachten. Dat heb ik toendertijd ook gedaan en kreeg mooi een setje nieuwe testen. Succes!
Hier geen problemen met testen (vorige week ontvangen). Jouw bovenste test ziet er wel wat gek uit Brix, maar de onderste heeft een mooie duidelijke controlelijn.