Hoi lieve iedereen, Ik ben nieuw hier en heb me aangemeld omdat ik bang ben voor een ongeplande zwangerschap. 2,5 week geleden ben ik teruggekomen van 2 weken new york omdat mijn vriend daar woont. Ik was daar in mijn "vruchtbare periode". Vorige week dinsdag had ik ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd, sterker nog ik ben het nog steeds niet! Zaterdag en zondag had ik wel een beetje (heel licht) bruinverlies. Uit ongerustheid heb ik vanmorgen een test gedaan en deze heb ik, toen ik maar 1 donkere streep zag, weggegooid. Toen ik op dit forum las dat een hele lichte streep ook een zwangerschap kan betekenen heb ik de test weer uit de prullenbak gevist en ja hoor: een lichte streep in het testvenster! Of deze er al stond binnen de afleestijd zou ik niet weten, ik ging ervan uit dat er een duidelijke donkere streep moest staan. Ter illustratie heb ik een foto van de test geüpload. Het streepje is inmiddels duidelijker geworden. Kan ik zwanger zijn of is dit een indroogstreepje? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en sorry voor het lange verhaal Haha
Nog een kleine opmerking: Ik hoop niet dat ik met de titel van mijn bericht iemand voor het hoofd stoot, dat is zeker niet de bedoeling! We hebben nu nog geen kinderwens maar mocht er toch een mini in mijn buik groeien dan is dit kleintje absoluut welkom
Ik zie wel een streep . Maat als je overtijd bent is deze wel erg licht. Hoeveel dagen ben je overtijd?
Als je echt al 8 dagen over tijd bent verwacht je wel echt een knaltest. Zo'n test die jij hebt zie je meer als je 1 of meer dagen voor je verwachte menstruatie zit. Ik verwacht zelf dat je dan wel zwanger bent, maar dat het de verkeerde kant op gaat. Maar om dat zeker te weten zou ik overmorgen even een nieuwe test doen. HCG verdubbelt ongeveer elke 48 uur. De streep zou dan donkerder moeten zijn.
Dit is een test van de action? Zo ja,dan is dit geen zwangerschapstest maar een ovulatietest...zwangerschapstesten van de action hebben een roze dop,en de ovulatietesten een paarse.
Hoi! Ik zie ook een streepje. Hoe weet je dat je 8 dagen overtijd bent? En van welk merk is deze test?
Owjee, ik hoop echt dat je geen gelijk hebt! Maar erg bedankt voor je tip ik doe overmorgen weer een test, hopen dat er dan meer duidelijkheid is. Oehhh dat word de komende 48 uur nagelbijten! Dankjewel Lisa2 voor je reactie
@Loetje85 en @Pipo30 Haha oh wat suf! Jullie hebben gelijk ik heb gewoon een verkeerde test gehaald oh oh oh wat supersuf! Bedankt voor het opletten, dat had ik eigenlijk moeten doen! Meteen naar de winkel om een Zwangerschapstest te halen en geen Ovulatietest schaam schaam! Het is trouwens een test van de action zijn die betrouwbaar?
Geen kinderwens maar wel een ovulatie test in huis:") Anyways, wat de rest zegt, ovu test, geen zwangerschapstest dus je weet helaas nog niks
@Loetje85 ik ben altijd erg stipt met mijn menstruatie, deze had vorige week dinsdag moeten beginnen, vandaar de 8 dagen overtijd
Nu ben ik wel benieuwd naar je zwangerschapstest En die van de Action zijn zeker betrouwbaar, ik zie ze hier vaker voorbijkomen.
Ben benieuwd hoe je zwtest eruit ziet. Bij kruidvat heb je er 2 voor 5 euro en die zijn heel betrouwbaar
Oh lieve lieve dames heel erg bedankt voor de reacties! Ik ga even offline om een test te halen, en laat jullie iets weten zodra ik iets weet! xxx
Zou je ons ook kunnen vertellen hoe lang je al met de pil gestopt bent? En hoe lang je cyclussen duurden van het laatste afgelopen half jaar?