Op maandag 2 april ben ik naar de gyn. geweest voor een controle. Ineens heb ik mijn spiraal laten verwijderen. De gyn. wist me te vertellen dat ik juist mijn eisprong had, dus dat werd klussen. Na drie dagen achter elkaar geklust te hebben, had ik er even genoeg van, had even een rustpauze nodig Gisteren had ik een beetje last van krampen en een klein beetje bloedverlies, deze morgen krampen en hevig bloedverlies :x Help, wat kan dit zijn??
Ik heb geen idee. Als 2 april je ei gesprongen is zit je vandaag op 6 DPO (days past ovulation) en zouden de krampen en het lichte bloedverlies iets te maken kunnen hebben met een innesteling, maar het zou natuurlijk ook niks hoeven te betekenen. Ik weet niet wat het verwijderen van een spiraal aan kwaaltjes kan geven. Het is wel spannend! Even afwachten dus.. Ik ben benieuwd!
Dat is wel een beetje raar. Als je een hormoonspiraal had, hoor je volgens mij geen eisprong te hebben? Het bloeden kan komen van het verwijderen van het spiraal denk ik.
bij hormoon spiraal idd geen eisprong. Daarbij je gyn zei dat je ei gesprongen was.. dus te laat met klussen.. Wat je ongi betreft... je lijf moet weer ff wennen.. niet vreemd dus. MAar goed als jet denkt/ hoopt zwnager te zijn.. over 8 tot 10 dagen ff testen