Oh ik weet het niet meer, wachten duurt zo lang...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissyN, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik zit mezelf al dagen gek te maken...
    Het zit zo;
    Ik ben aan de pil, nou moest ik vorige week vrijdag, 17 juli, ongi worden. Dit werd ik niet, maar dacht bij mezelf, ach een dagje later kan ook.
    Toen ik zaterdagochtend naar de wc ging had ik wat bruinverlies.
    Tampon ingedaan, na 4 uur wilde ik verwisselen maar hij was droog...
    De gehele dag ook niets meer waargenomen, zondagochtend met afvegen wat helder slijm en bloed, weer tampon in, weer verwisselen en ook toen zat er niks meer aan.
    Ook niet meer gevloeid daarna. Dinsdag 2x getest ( kv, 2 v 5 eurie) negatief.
    Woensdag ontzettende buik-en rugpijn, ik de dokter gebeld maar mocht niet langskomen, was normaal dat je een keer een menstruatie overslaat. Ik toen maar naar de gyn gebeld. Daar mag ik wel langskomen maar woensdag pas...
    Toch nog maar een test gehaald, deze keer ook van kv maar die van 7,95. Ik gedaan, negatief, weggelegd en niet meer naar gekeken.
    's Avonds ben ik aan het ruimen en zie hem liggen, kijk er op en ik zie een plus.
    De horizontale streep net zo dik als de verticale alleen lichter.
    Ook blauw en niet grijs.
    Ik heb wel heel veel dezelfde klachten als bij mijn 2 vorige zwangerschappen. (lees; maagzuur, gevoelloze vingers, vlagen van misselijkheid, puistjes) en niet geheel onzichtbaar, een behoorlijk opgezette buik.

Maar oh wat maak ik me druk, we zitten nu niet op een 3e kindje te wachten.
    Begin 1 september bij mijn nieuwe baan, mijn 2e moet nog 1 worden en ga zo maar door.

En wat duurt wachten toch lang, wil mijn ogen dicht doen en pas woensdag weer open doen.

Moest het even van mijn aftypen, zit hier maar achter de pc omdat ik niet kan slapen, het blijft maar malen in mijn hoofd...

Nou ja, in ieder geval bedankt voor het lezen en adviezen/tips zijn altijd welkom...

Liefs van mij

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik weet natuurlijk niet of je zwanger bent of niet...maar die kruidvat
    test van 7.95 staat erom bekend dat ie na de afleestijd vaak positief
    uitslaat terwijl het niet zo is.Ik zou als ik jouw was de goedkope test
    van de Kruidvat aanhouden en morgenochtend vroeg ermee
    testen.Er zijn echt veel meiden die een positieve test hadden
    na de afleestijd met de duurdere kruidvat test van 7.95 dus of je
    moet hem meteen aflezen of weggooien maar niet meer aflezen na
    de tijd die aangegeven is.Ik vind het echt ondingen hoor.
    De goedkope kruidvat of een clearblue desnoods digitaal zijn veel
    beter.:)

3. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    je KAN door de pil heen zwanger raken, maar onthoud wel dat die kans relatief klein is

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    KV 7.95 geeft indd vals positief na de afleestijd.
    Net wat Mamamirri zit je kan door de pil heen zwanger raken, 1x ovegeven of diaree kan al genoeg wezen.

5. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Misschien de huisarts vragen of je bloed mag prikken???
    Weet je meteen of er HCG in je bloed zit.
    Hoop dat je snel wat weet.

6. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hoi
    hier vorig jaar ook een positieve kv test na een half uur, maar het bleek toch zo te zijn. Door het nog weinig aanwezige hcg duurde het gewoon langer.
    Ook ik was aan de pil, niet gespuugd, geen diarree, huisarts was het er achteraf mee eens, die betreffende pil was gewoon ongeschikt voor mij. Nooit een goed gevoel bij gehad, werd weggewuifd tot dat ik toch echt zwanger was.

Ik snap je paniek, als je echt zwanger bent, zou ik open kaart spelen bij je nieuwe werkgever, ik heb precies hetzelfde gehad, ontslag net 2 dagen ervoor ingediend. Ze waarderen eerlijkheid en ze hebben je aangenomen omdat ze jou willen! Dus wees eerlijk en je zult zien dat het geen dramaissue is. Blij is een 2e maar kinderen krijgen hoort er nou eenmaal bij.

en tja... de 2e nog geen 1. Zou een wat drukke boel worden, maar zou je het wilen missen?

Wat zegt je gevoel als het zo zou zijn?

7. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    's Avonds ben ik aan het ruimen en zie hem liggen, kijk er op en ik zie een plus.
    De horizontale streep net zo dik als de verticale alleen lichter.

sorry hier heb ik overheen gelezen

ik weet niet of het verstandig is om hem na de tijd nog af te lezen maar aan de andere kant , klinkt deze wel positief, meestal krijg je na de tijd alleen de zogeheten grijze indrooglijnen, zo klinkt dit niet.je bent bijna tien dagen overtijd ook, ik vind dit moeilijk oordelen...en ook of je nou wel of niet gemenstrueerd hebt,...foto van de test misschien?:(

8. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

@ mamamirrie, foto van de test gaat niet lukken, heb een nieuw toestel en krijg de foto's niet op de pc. :(
    Ik weet ook dat de kans heel klein is om door de pil heen zwanger te worden, maar ja ik zit héél raar in elkaar hihi.

@ Nessy, ik mocht niet langskomen bij de huisarts. Vandaar pas mijn afspraak woensdag bij de gyn.

@ Loesjej, welke pil slikte jij?
    Open kaart spelen zal ik denk niet doen. Heb een vast contract gekregen met een proeftijd van 2 maanden. Die 2 maanden zou ik eventueel wel verborgen kunnen houden.
    Eerlijk gezegd zit ik nu niet op een 3e te wachten, zou het niet weg laten halen hoor. Als het zo is dan is het zo en is het van harte welkom. Maar nu is net ff niet de goede tijd zal maar zeggen.

Het is afwachten, loop al 4 dagen met knallende hoofdpijn van de zenuwen.
    Nou ja nog 2 daagjes dan weet ik meer...

Liefs

9. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Ik ben trouwens gewoon weer begonnen met mijn pilstrip, moest van de assistente...

10. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hoi MissyN
    Ik slikte microgynon, ondanks dat 3kwart nederland die slikt had ik er vanaf dag 1 geen goed gevoel bij. 3 keer aangegeven bij de huisarts 3 keer werd ik uitgelachen en daar stond ik dus de 4e keer, zwanger.
    Maar goed, dat wil niets zeggen bij anderen natuurlijk...

Ik had ook een vast contract met 2 maanden proeftijd.. Je moet het zelf weten ik denk alleen dat het niet eerlijk zijn je minder in dank zal worden afgenomen dan het feit dat je zwanger bent...

Het scheelt gewoon een berg stress meid!

Ga je binnenkort nog een keer testen?

11. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Ik slikte ook altijd Microgynon, door tussentijdse bloedingen overgestapt op een andere pil. Weet niet meer welke.
    Ook daarbij bloedingen en cystes dus van de gyn yaz 24+4 gehad.

Ik ga niet meer testen, morgen toch naar de gyn, die zal zeer warschijnlijk een echo maken.

xxx

Deel Deze Pagina