Nieuw!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Spanish, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Hey meiden!!

nou sinds 3 en een halve week slik ik nu pillen van de etos zwanger worden.

ik had een onregelmatige cyclus de 1e laatste x was 35 dagen. en nu sinds ik de pillen slik ben ik afgelopen donderdag ongesteld geworden MAAR! nu een cyclus van 28 dagen.

mijn vraag is iemand ervaring met deze pillen en snel zwanger geworden?.

en dan nog een vraag. Ik heb net ovulatie testen besteld van Sensitest maar dan desuper gevoelige.
    Iemand hier ervaring mee? dit is namelijk voor het eerst dat ik ovulatietesten ga gebruiken.
    zijn nu 7 maanden bezig om zwanger te worden en gaan de 8ste maand in. sinds vandaag ben ik niet meer ongesteld.

Weet van wanhoop niet meer wat ik moet doen om te kunnen helpen hoe ik sneller misschien zwanger zou kunnen worden.
    We hebben 1 dochter die 3 jaar geleden door de pil gekomen is.
    En nu zijn we bezig voor een kindje en wil het niet.

liefs Carien xxx

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi,
    ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje... Sinds januari van de pil af, maar wel zeer lange onregelmatige cyclussen.
    Heb deze maand ook 30 dagen lang de gevoelige testen van Sensitest gedaan (had er nog wat over van vorige maand) maar heb m'n ei niet gevonden toen ik 2 weken geleden op vakantie ging... Nu vind ik het stom dat de testen op waren en ik niet verder heb kunnen doen!
    Ben benieuwd of andere mensen hier wel resultaat mee geboekt hebben?!?

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    De pillen van Etos zijn gewoon vitaminen en helpen je in principe niet om sneller zwanger te worden. Het is gewoon een aanvulling op je lichaam, meer niet...

Met behulp van ovulatietesten kun je kijken of je een eisprong hebt en wanneer. Wie weet is het op een andere dag dan jij dacht, nu kun je gericht klussen.

Zwanger worden kun je helaas niet afdwingen, ook niet met pillen of testen. Per cyclus heb je maar 20% kans op een zwangerschap, als alles in orde is. Dus er zit niks anders op dan afwachten en hopen dat het snel gaat lukken.

Succes!

Share This Page