Goedemorgen allemaal Ik heb een vage cyclus van de langste ben ik uitgegaan en die is 36 dagen van dit hele jaar af. Nu vandaag zit ik op dag 39 van mijn nieuwe maand. Dus nu 3 dagen over tijd. Nu komt mijn vraag ik heb eerder deze paar dagen ervoor met kruitvat test getest en die waren helemaal wit. Nu vanmorgen geeft dezelfde zwangers kruitvat test een heel licht rose streepje aan na ongeveer een kwartier. Wat nu?? Wie heeft hier een mening over en zou ik dan toch zwanger zijn? Liefs van Essie (oh ja mijn man is in 2008 gesteriliseerd)
Hoi Esther, Ik heb zelf veel met kruidvat getest; soms kwam er idd na een kwartier een streepje. Bij die test moet het lijntje echter BINNEN 5 min komen!! Er staat ook in de gebruiksaanwijzing dat de test NA 5 min positief kan worden; dan geldt de uitslag niet! Heb je een foto van je test?? En ik had een vraag: als je man gesteriliseerd is, dan kan je in principe toch niet zwanger worden?? Mag ik vragen waarom je denkt dat je toch zwanger kan zijn? Als je cyclus vaker lang is, zou ik als ik jou was, een paar dagen wachten en dan nog eens testen! Gooi dan na 5 min de test echt weg!! Hoop dat je er iets aan hebt... groetjes
Ik denk ook dat het negatief is. In de ronde's waarin ik telkens niet zwanger bleek, kreeg ik ook vaak na de afleestijd steepjes op de testen van het kruidvat. Nu ik zwanger ben staan ze er binnen een minuut.
Hoi 1985 en Ilona. Bedankt voor jullie reacties. Vrijdag ochtend en zaterdag ochtend heb ik allebei met Kruitvat zwangerschap test gedaan en die bleven wit nu vanmorgen heb ik dezelfde zwtest gedaan en die gaven een licht roze streepje aan. We hadden na 5 minuutjes gekeken en was het wit. Na kwartiertje 20 minuten keek ik toevallig weer en zag tot mijn verbazing een roze streepje zitten en nu om deze tijd hetzelfde en die andere zijn nog steeds wit Mijn kwaaltjes die ik andere maanden niet heb gehad zijn:misselijk,pijntjes in mijn buik alsof mijn buik groeit.steken in de lies, vorige week soort gele afscheiding gehad.veel duizelig terwijl ik altijd veel drink,puistjes op mijn gezicht Ohja vooral s avond hele rare krampen in mijn buik daarom lig ik tegenwoordig met een kruik in bed.Steken in mijn rug af en toe en hoofdpijn. Vorige week veel last van ongesteldheid gevoel maar is nu helemaal weg. Morgenochtend ga ik weer testen als die weer posi aan geeft ga ik naar mijn huisarts en dit even aan hem vragen hoe dit nu weer komt. Bedankt voor jullie reageren en zal niet meer na 5 minuten gaan kijken. Liefs van essie.
denk je dat je zwanger bent aan je symptomen? kv test laatste maanden wel vaak vals dus weet 't ook niet.. je man is gesteriliseerd dus dan kun je in principe toch niet zwanger worden?
Hoi wonderbaby1. Bedankt voor je reageren Ja ik voel me echt zwanger zo onwijs raar Het zou natuurlijk helemaal niet mogen want mijn man is in 2008 gesteriliseerd maar wat ik allemaal voel hoort dus echt bij een zwangerschap. Die zaterdag en zondag gaven die kruitvat testen alleen wit aan en nu vanmorgen dus een roze streepje na miss iets later dan 5 min. We keken namelijk precies om 5 min en toen gaf het even niks aan en wie weet gaf het streepje wel om 6 of 7 min aan want we hadden die test even opzij gezet Mijn buik is echt vanbinnen opgeblazen en steekjes de hele dag door. S avond s lig ik met een kruik op bed omdat ik lichte pijn in mijn buik heb. Wat ik anders nooit heb hoor. Misselijk de hele dag door en ook of je een soort brok in je keel voelt. Morgenochtend doen we weer een test en ik hoop heel erg dat die test op tijd een roze streep aan geeft alleen al om te bewijzen wat ik nu voel. Weghalen zouden we nooit doen want het is echt wel welkom bij ons. Maar raar zou het wel zijn dat je man is gesteriliseerd en twee jaar later is je vrouw zwanger We wachten het wel af wat er aan de hand is. Ik hou je op de hoogte. Zijn er wel vrouwen die eerst zo n test hadden wat later dan 5 min een roze streepje aan gaf en dat je volgende dag echt een positieve test in je handen hebt??? Liefs van Essie
Ik heb ook weleens roze streepjes gehad na 10 min maar deze zijn toch echt negatief. Dat streepje kan komen omdat vrouwen altijd een klein beetje HCG hebben en dat kan na ong 15 min worden gevonden door een test maar dit moet je toch als negatief beschouwen
In Principe kun je na een vasectomie van de man niet meer zwanger raken, maar je zult niet de eerste zijn waarbij dat WEL gebeurd..het internet staat vol van de verhalen... in procenten zal het niet een groot aantal zijn, maar goed.. erg vreemd is het ook niet.... Overal lees ik dat na onderzoek is gebleken dat zelfs Mirena Spiraall nog veiliger is dan sterilisatie van de man.. tssss.... Anyhoe...T streepje moet wel binnen de tijd komen.. zolang je niet ongesteld wordt zou ik om de paar dagen een test doen...en na een week of 2 een keer de ha bellen... SUCCES
hoi esther, de kans is erg klein denk ik, maar voor de zekerheid gewoon nog een keertje testen... heb je toevallig vanochtend al getest??
Hee, mijn bericht is niet geplaatst. Nog maar een keer dan. Als je man gesteriliseerd is, is de kans uiteraard nagenoeg nihil (of is het teruggedraaid?). Ter zelfbescherming moet je een test echt alleen aflezen binnen de vastgestelde afleestijd. Geen positief resultaat, dan is er geen of onvoldoende HCG aangetroffen. Als je blijft twijfelen zou je over een week een digitale test van CB kunnen doen of een bloedtest bij de huisarts. Succes.
ik dnek toch dat hij nega is. Je moet hem echt binnen de tijd aflezen. Ik zou over een paar dagen weer testen kijken of hij dan posi is. anders een clearblue test proberen?
Ik heb bij mn vorige zwangerschap 4 dagen voor mn NOD met kruidvat positief getest(na 10 minuten een heeel licht streepje, dus ook niet binnen de 5 minuten)dit streepje werd iedere dag donkerder (niet binnen de 5 minuten)en op mn NOD werd het tweede streepje meteen zichtbaar!!Dus ik heb dat ook gehad......en was inderdaad zwanger....dus het kan wel
Ik heb ook weleens gehoord dat een KV zwangerschapstest een ovulatie aangeeft..... M.i. kan dit niet, maar er zijn meiden op het forum die dit hebben meegemaakt. En inderdaad, na een sterilisatie kan je (bijna) onmogelijk nog zwanger worden. Maar het is niet uitgesloten natuurlijk...
Bedankt voor jullie meedenken en jullie berichtjes. Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb toch besloten om vrijdagmorgen meteen een zwangerschaps test te doen. Een van Kruitvat en een clearblue. Ik wacht het gewoon af. Mijn buik is alleen vreemd aan het doen want ik voel steeds steekjes in mijn buik en lies Ik heb drie schatten van kinderen en zijn alle drie met een keizersnede geboren omdat mijn bekken helaas te krap zijn. Die symptomen vind ik zo vreemd en die herken ik van mijn vorige zwangerschappen dus ik wacht wel tot vrijdag morgen. Bij mijn andere kindjes in mijn zwangerschappen gaven mijn zwtest ook pas na een week over tijd aan dat ik zwanger was. Ik wacht wel af. Liefs van essie.
Hoi Allemaal. Wat lief van jullie dat jullie me een berichtje sturen. Ik ben nog steeds niet ongesteld en voel van alles echt heel vreemd. Vanmorgen heb ik een kruitvat zwangerschapstest gedaan en die gaf helemaal niks aan. Ik voel alleen iets tintelen in mijn liezen en ook in mijn buik. Mijn huisarts nog gebeld en die gelooft al helemaal niet dat ik zwanger kan zijn vanwege mijn man die in 2008 is gesteriliseerd. Die zegt kom volgende week maar langs en dan geef ik je pillen die je ongesteldheid opwekken! Ik zal als ik dit weekend niet ongesteld word volgende week bij hem langs gaan en dan ook duidelijk mijn symptomen laten horen zodat ik 100% zeker van ben dat ik niet zwanger ben. Morgen ochtend en zondagochtend doe ik allebei een clearblue zwangerschapstest en dan zie ik het verder wel. Nu op dit moment word ik wel een beetje gek van en zou zo graag willen weten wat er met mijn lichaam aan de hand is (hoop dat ik gauw ongesteld word) of heel snel weet dat ik toch zwanger ben,het is en blijft heel raar. Afgelopen maandag of dinsdag had ik nog zo n rare kruitvat test met een rozig streepje erop.Ohja na 8 minuten tijd??? Ik hou jullie op de hoogte. Liefs van Essie.