nou meid.. ik ben t met Dina eens.. doe waar je je goed bij voelt....als je liever nog ff wacht moet je dat doen!!!
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik had 4 dagen voor NOD ook een knalpositieve ovu-test in handen en heb toen een zw-test gedaan.....en zie banner!!!
ik ben gewoon bang dat een zwangerschapstest te vroeg is en dan ben ik weer zo teleurgesteld. ik wacht tot het eind van deze week. ik hoop dat ik over een tijdje ook zo een banner mag plaatsen
Hier dag 4 van positieve test Echt heel erg vaag... 10-10 veel pijn gehad rechtsonderin en dat is nu over maar die stomme test blijft positief!
Jep inderdaad al gelezen, wat ik er niet heb bijverteld is dat dit pas de eerste KV test is Heb dubbel getest van 6-10 tm 11-10 met Zwanger en Zo en Test jezelf. Zie hier: Zwanger en Zo andere foto kan ik even niet meer vinden maar was idem dito Exact hetzelfde gekleurd etc.
Wat raar zeg, knap dat je wacht met testen, ik probeer het ook nog even vol te houden, heb een hele rare cyclus dit keer, met verschillende positieve ovutests: 2fda06 Ovulation Charts
ik denk dat ik zaterdagochtend ga testen. ik hou jullie op de hoogte. vanmorgen was de ovutest weer positief
Mijn ovulatietest was gisteren ook weer positief, hoewel de teststreep nu gelijk was aan de controlestreep. Dit is dan alsnog positief, dus voor de zekerheid nog maar eens geklust
Ik ga proberen met je mee te doen Vlinder en te wachten tot morgenochtend. Op zich vind ik mijn kaartje wel positief, maar durf nergens op te rekenen. 2fda06 Ovulation Charts Bailey, better safe than sorry hè?
Maedra inderdaad hihi Vandaag is hij eindelijk na 6 dagen negatief... En hoewel ik er 4 heb getest met kruidvat waar ik niet teveel op vertrouw is die stomme 2e steep gone. Heb 10-10 een knaltest gehad en toen heel veel pijn linksonder gehad en eergisteren diezelfde pijn rechtsonder. Dus ben benieuwd!
maedra volgens mij ben jij gewoon zwanger dan kunnen je ovutesten ook positief uitslaan dus ik zou zeker een zwtest doen. xxx Joyce