Ovulatietesten… HELP!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoreLife, 1 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoreLife

MoreLife Lid

1 aug 2023
    7
    3
    3
    Vrouw
    Hey ladies,

Ben al een langere tijd stille lezer op de pagina, onder een andere naam maar ik kom er gewoon niet meer in. (Wachtwoord vergeten en weet niet eens meer elke e-mail ik gebruikt heb)

Maar anywayy….

Ik heb ovulatietesten gedaan, niet de eerste keer, maar ik snap het deze maand dus totaal niet. Ze blijven net tegen het randje van positief al een paar dagen lang. Dit heb ik normaliter dus niet. Dan blijven ze echt gewoon lichtjes.

Heb twee testen per dag gedaan, begonnen op 27 juli. Onderste is van vandaag.

Misschien worden jullie er wel wijzer van haha.

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Waar in je cyclus zit je?
    Op welle cd heb je normaal je piek en hoelang ben je nu vd ac af?

3. MoreLife

MoreLife Lid

1 aug 2023
    7
    3
    3
    Vrouw

18 juli begon m’n menstruatie, nu dus cd 15. Ben begonnen met testen op de 27e. Normaliter heb ik cd 13/14 m’n piek. En ben nooit aan de AC geweest.

4. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    939
    780
    93
    Vrouw
    Ik heb zelf altijd positieve test tussen 14-17 en nu deze maand voor t eerst opeens pas op dag 20. Dus kan zijn dat het eitje gewoon op zich laat wachten. Ook waren mijn testen een tijdje veel duidelijker dan normal (al dan niet zo duidelijk als die van jou). Ik zou je nu nog geen zorgen maken, maar snap dat het frustrerend is. Uiteindelijk kan je er niks mee behalve afwachten…

MoreLife vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Okay, ik zou dan nu doortesten en er vanuit gaan dat je nu een langere cyclus hebt helaas

MoreLife vindt dit leuk.
  6. MoreLife

MoreLife Lid

1 aug 2023
    7
    3
    3
    Vrouw

Ja het wachten is zo vreselijk! Maar meer dan dat kan ik niet doen inderdaad. Bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina