Hey allemaal, Even een vraag over mijn ovulatietesten die 4 dagen achter elkaar de zelfde kleur hebben. Ik test altijd vanaf cd10, rond hetzelfde tijdstip en de teststreep verschilt vrijwel altijd. De ene keer is het wit, dan een tuurstreepje en dan een wat duidelijker streepje. Tot 2 á 3 dagen voor de piek, dan loopt het op tot positief. Bij mijn 1e en 2e kindje is dit altijd zo geweest, nu zit ik in ronde 2 voor #3 en het teststreepje is elke dag de zelfde kleur, niet positief maar wel een duidelijke streep. Bij ronde 1 was het wel zoals ik gewend ben. Ik ben 2.5 maand geleden bevallen, kan dit een nasleep van de bevalling zijn?
Gezien je nog niet zo lang geleden bevallen bent denk ik dat je lichaam nog wat van slag is hiervan. Kan me dat in ieder geval voorstellen heb zelf een miskraam gehad begin mei en heeft toch even geduurd voor alles weer redelijk normaal werkte. Zijn jullie nu bezig voor een volgend kindje gezien je ovulatietesten gebruikt...?
@Kramertje Bedankt! Dat dacht ik al, maar kon op google niks vinden. Ja we willen heel graag nog een kindje, die wens is alleen maar groter geworden. @Jeansflower bedankt!