Hallo, Ik snap niks meer van mijn lichaam denk ik.. Ik test mijn vruchtbare dagen met zowel het testen van mijn cervix slijm als met ovulatie testen. Gister had ik overduidelijk vruchtbaar slijm.. Kon er hele draden van trekken maar geen positieve ovulatietest.. Wetende dat het slijm al een paar dagen voor ovulatie vruchtbaar slijm word heb k mezelf daarbij gelaten. Net nogmaals beide gecheckt en nu heb ik geen vruchtbaar slijm meer en ook geen positieve ovulatietest. Is mijn eisprong dan gister alsnog geweest maar dat k mijn lhpiek gemist heb of wil dit zeggen dat ik misschien geen eisprong heb deze maand? (ik zit op dag 13van mijn cyclus) Alvast bedankt voor alle reacties! Meisjeeigenwijsje
Vanaf welke dag ben je begonnen met testen? Hoe regelmatig is je cyclus? Heb je vorige maand(en) je ovulatie wel gevonden? Op welke dag was dat? Gewoon doortesten, hij komt vanzelf
Ik ben nu een week aan het testen, mijn cyclus is onregelmatig en ligt tussen de 22 en 28 dagen. Vorige maand begonnen met ovulatietesten en toen had k 'm wel gevonden op dag 12 van mijn cyclus. Ik blijf ook wel door testen maar vind het zo vreemd dat het slijm nu weer weg is ...
Slijm kan tot 5 dagen voor je ei komen. Een posi ovu komt 1-2 dagen voor je ei. Stel dat je vruchtbaarslijm deze cyclus 4 dagen voor je ei komt, dan zou je morgen/overmorgen dus een posi ovu hebben. Hoe lang was vorige cyclus, toen je posi ovu op cd 12 kwam?
Vruchtbaar slijm kan ook weer terugkomen, of zich anders voordoen. Het kan doorzichtig zijn, maar het kan ook iets witter zijn. Rekbaar of juist nat. Het kan ook lijken alsof er niets is, maar dan is het er wel alleen niet zichtbaar in/buiten de vagina. Kortom, alles is mogelijk. Gewoon doortesten, hij komt vanzelf
Ik heb mijn laatste cyclus helemaal geen vruchtbaar slijm gehad, en toch ben ik zwanger geraakt, zegt niet altijd wat. Ovulatietesten zijn betrouwbaarder
Slijm komt en gaat een beetje bij mij. Begint een week voor LH piek meestal en wisselt per dag. Soms hangt het in de wc als ik moet plassen (sorry voor de vieze uitleg ) soms voel ik het beetje glibberen als ik met papier voel en soms is het droog. Kan ineens weer terugkomen. Dus gewoon blijven testen!
Dus dan was je ei toen dus op cd 13-14 en is je lf 8-9 dagen. Stel dat je cyclus deze maand 28 is, dan is je ei op dag 19-20 en op cd 18 een posi ovu test
Ik was wel regelmatig maar het ging hier net zo hoor!!! Soms al zoveel slijm.... en dan kwam de positievr test pas na 4 a 5 dgn. Wij hebben de laatste ronde (toen ik zwanger geraakt ben) het om de 1,5 dag gedaan in de fase van de positieve ovu-test en voila!! Ff volhouden met testen!