Hallo, Op 31 mei begon mijn cyclus. Heb een cyclus van rond de 30 dagen. Ik werk met ovulatietesten en op 14 juni een positieve ovulatie test in handen.... Op 23 mei had ik een innestelingsdip. Ik hou mijn temperatuur bij!!! Vanochtend dacht ik laat ik de clearblue test eens doen. Deze gaf alleen 1-2 week en zwanger aan. Zou volgens mijn berekening vandaag precies 5 weken moeten zijn??Klopt dit wel??? Begin me beetje zorgen te maken. Ik heb ook geen knal zwangerschapstest gehad... Heb 4 maand geleden een miskraam gehad van daar ook meer mijn bezorgdheid!
Hcg loopt niet bij iedere vrouw even snel op. En vergeet niet dat het een indicatie is. Ook kan het liggen aan de concentratie van je urine. Nergens druk om maken en lekker genieten.
De CB indicatie is weken vanaf de eisprong. Zwangerschapsduur is vanaf de eisprong plus twee weken. CB 1-2 betekent dus 3-4 weken zwanger. Met 5w zou je eigenlijk de 2-3 verwachten, 4-5w dus. Ik hoop en duim dat het goed is, maar ik snap heel goed dat je dr knap zenuwachtig van wordt...