Hallo allemaal, Ik heb op woensdag 11-12-2024 (CD16) in de avond en gisteren donderdag 12-12-2024 in de ochtend en in de avond positief smiley gehad op de test. Vanmiddag rond 12:00 uur was die negatief. We hebben beide dagen in de avond gemeenschap gehad (rond 22:00 uur). Ik zit nu op CD 18. Normaal voel ik altijd ovulatiepijn maar deze maand geen pijn gevoeld wel positieve ovulatie testen dus gehad. Dat zal niks uitmaken toch of kan je ook geen eisprong krijgen en positief ovulatie test hebben? Wie kan mij hier wat meer over vertellen? En wanneer is mijn piek geweest dan? Die 2 dagen gemeenschap gehad in de avond is dat voldoende qua kansen of vanavond ook nog proberen? En ben ik dan morgen 1 DPO? of zondag? Dank jullie wel alvast!
10 dpo is nog best vroeg. Ik zou de hoop nog niet opgeven voor deze ronde hoor Zou tot overmorgen wachten. Grappig, we lopen bijna precies gelijk!
Mogelijk ben je pas 9 dpo en de innesteling vindt plaats tussen 6 en 11 dpo, en daarna heeft t nog 2 dagen nodig voordat hcg meetbaar is.. Kan dus nog alle kanten op!
Hmmm met 9dpo zou idd nog kunnen ik dacht dat ik dan 10dpo zou zijn vandaag.. Heb niet echt hoop but we shall see!
Ja, dat kan natuurlijk. Maar dat zegt verder niets over je huidige cyclus. Ik ben vandaag 11 dpo en ga denk ik morgen testen.
Hier ook negatief, net getest van de kruidvat test.. ben denk 10 of 11 DPO, ik geloof er niet meer in..laat de duivels maar snel komen