Hi dames! Gisteren in ronde 20 beland en met mezelf afgesproken om eens m'n cyclus goed onder de loep te nemen. M'n ei springt eigenlijk altijd op cd 14/15 (door gyn en ovutesten bevestigd) dus vond dit nooit écht nodig. Nu ben ik vandaag weer met ovutesten begonnen en eigenlijk zoals altijd (nou ja.. 3x meegemaakt) heb ik meteen een dikke streep.. Normaal let ik daar niet op en denk ik dat het aan de menstruatie oid ligt. Zouden jullie vanaf vandaag al om de dag seks hebben? M'n menstruatie is alweer bijna over (weinig tot geen bloed of bruine afscheiding). Het probleem dat we het pas in de 2e week doen ligt aan het werk van mijn man. Hij heeft een eigen bedrijf (bouw) en is als hij rond 22.00 uur thuis komt helemaal kapot.. Maar ja, we hebben die kinderwens en nu zijn mijn ovulatietesten weer zo donker dus zullen we nu maar starten? Een soort van luxe-probleem voor mij, maar voor m'n man vind ik het wel erg sneu. Hij werkt al 7 dagen in de week tot laat en doet zó z'n best in de 2e week van de cyclus.. Het is niet dat we alleen dan seks hebben hoor maar als je eenmaal zo lang bezig bent vind ik het toch een soort "moetje" en dat vind m'n man ook en die druk is gewoon te hoog voor hem. Maar Goed om dus een lang verhaal kort te maken; is het nu al slim om te beginnen als je een man hebt die hartstikke doodmoe is aan het eind van de dag? Of zou ik gewoon vanaf volgende week de "moetjes" weer aangeven voor 'm? Pff waar heb ik het over he? Seks plannen.... Mja wanhopig ben ik stiekem wel... Iig bedankt alvast voor het meedenken en kijken .
Ja weet ik zeker heb gisteren nog een test gedaan omdat mijn moeder (4 maanden) pseudo-menstruatie heeft gehad bij mij, maar nee, de test was echt witter dan wit!
Volgens mij heb ik gelezen dat die er wat langer over kunnen doen om positief te worden? Correct me if im wrong Maar probeer anders morgen ff een kruidvat twee voor 5 euro die zijn erg gevoelig, ik heb ook t idee dat je best eens zwanger zou kunnen zijn!
Na probeer inderdaad even een andere test. En als je dan inderdaad niet zwanger bent, dan kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Een (aankomende) eisprong na 2/3 dagen kan namelijk echt niet.
Ja ik snap je wel hoor maar ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Dan had ik nu gewoon een streepje hoe licht ook of ik was niet ongesteld. dus zwangerschap sluit ik echt helemaal uit.. Al zou ik het nog zo graag willen . Het punt is meer bij mij nu wat ik moet doen omdat m'n man het 2 weken niet "volhoud". En ik snap de reacties van ach doen wanneer je zin hebt etc etc, maar voor ons werkt dat zo niet meer.. Ben gewoon bang dat als ik hem nu aanzet tot de moetjes, het volgende week niet meer lukt omdat ie zo moe is. Ja weet niet zo goed hoe ik t uit moet leggen haha .. Misschien vraag ik mij af of het überhaupt mogelijk is om nu al een eisprong te hebben? Maar lief dat je meedenkt echt .. maar zwangerschap is helaas uitgesloten.
Ja idd, dat vroeg ik mij af. Nja vreemd dan.. Dan zul je toch een bepaald hormoon hebben die reageert op een LH test rond je menstruatie.