Hallo Ik heb vandaag om 18 uur voor het eerst een ovulatie test gedaan. had vanmiddag hele erge buikpijn. en temperatuur was vanmorgen ook lager dan normaal maar heb weinig ervaring met ovulatie test Omdat ik na het stoppen met de pil nog niet ongesteld ben geweest. Wie kan mij vertellen over de test. Het test streepje is wel zichtbaar maar heel licht
Ok Dank je wel ga morgenochtend weer testen als kleur dan oploopt qua kleur dan komt ovulatie er zeker aan?
Hij moet nog donkerder worden maar bij mij werden ze van de action echt niet donkerder en weet zeker dat ik mijn eisprong heb gehad. Ik vond deze testen niet fijn.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/539092-mijn-piek.html ongeveer zoals in me eigen topic maar bij mij worden de testen nooit echt donkerde dan deze op de foto
Ik zou voor de zekerheid wel klussen maar ook doortesten omdat je hiervoor ook een lange cyclus hebt gehad.. Bij mij werd hij nog wel donkerder, maar hij is wel in aantocht denk ik hoor
Dank je wel heb gelezen. Hoop dat ie morgen donkerder wordt maar gaan zeker klussen als man lief op tijd thuis is jij ook succes
Het kan wel denk ik...tip die ik ook heb gekregen: morgen weer testen. Als hij dan minder wordt weet je dat hij is geweest, zoniet dan gewoon weer het bed in duiken