Hoi dames Ik ben nieuw hier en heb heel wat info gehaald uit jullie vragen. Maar dan zat ik nu ook met een vraag. Ik heb namelijk gehoord dat de man boven op en van achteren (via de vagina) de beste manieren zijn om zwanger te worden. Klopt dit en wie heeft ervaring mee.
Het maakt helemaal niet veel uit hoe je seks hebt en in welk standje! Als het komt dan komt het toch wel en de zaadjes vinden zijn weg toch.... Wel 1 tip: Je moet het gewoon over je heen laten komen en er niet teveel mee bezig zijn.... Dus gewoon doen waar je zin in hebt! Ik ben er in het begin heel erg mee bezig geweest en raakte niet zwanger, op een gegeven moment ben ik geen vaste dagen etc gaan plannen en hadden we gewoon seks wanneer we zin hadden en in welk standje we ons op dat moment het prettigst vonden en ik was zwanger! Helaas niet mogen uitdragen maar bij een eventuele volgende ga ik het weer zo doen en er niet teveel mee bezig zijn....
he meid maakt niks uit hoe je het doet. we hebben dagen door gekregen van de gyn wanneer het beste was wanneer we gemeenschap hadden. hebben dat gedaan en was zwanger na bijna 2 jaar jeuh. i denk dat je het gewoon moet doen wanneer je zin hebt en niet letten op de standjes enzo maakt helemaal niks uit. ze vertelden mij ook altijd dat ik 10 min moest blijven liggen anders kwamen de zaadjes ook niet waar ze moesten komen. nou ik ben die maand gelijk naar de wc gegaan en gedoucht nou ben toen wel zwanger geraakt. ik denk dat de ans altijd 20% is en de 1 raakt toevallig wel gelijk zwanger en de ander niet. succes met zwanger worden liefs
he meid maakt niks uit hoe je het doet. we hebben dagen door gekregen van de gyn wanneer het beste was wanneer we gemeenschap hadden. hebben dat gedaan en was zwanger na bijna 2 jaar jeuh. i denk dat je het gewoon moet doen wanneer je zin hebt en niet letten op de standjes enzo maakt helemaal niks uit. ze vertelden mij ook altijd dat ik 10 min moest blijven liggen anders kwamen de zaadjes ook niet waar ze moesten komen. nou ik ben die maand gelijk naar de wc gegaan en gedoucht nou ben toen wel zwanger geraakt. ik denk dat de ans altijd 20% is en de 1 raakt toevallig wel gelijk zwanger en de ander niet. succes met zwanger worden liefs
hai ik heb heel veel van jullie gelezen en ook een paar dingens geleerdt maar er gebeurt iets met mij weet niet of jullie daar ervaring mee hebben of het ook bij jullie gebeurt soms als ik met mij vriend gemeenschap hebben en hij komt klaar in me en als hij wil opstaan en zijn ding er uit halen komt die sperma gelijk naar buiten en krijg ik ook de neiging om gelijk naar toilet te gaan krijg ik persdrang komt dit jullie ook bekendt voor graag een reactie wat ik kan doen en waar ik naar toe kan gaan alvast bedankt dames blijven proberen
Dit is normaal. Maar de sterkste zaadcellen zijn dan al aan het zwemmen hoor, dus je hoeft je geen zorgen te maken over de hoeveelheid sperma wat er nog uit komt