Ovulatietest clear blue met dubbele hormoonindicator (paars)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Stresskipje, 30 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

Wat zijn jullie ervaringen met de clear blue ovulatietesten met dubbele hormoonindicator (paars)? De eerste twee dagen kreeg ik een leeg rondje (lage vruchtbaarheid) en de 7 dagen erna een knipperende smiley (hoge vruchtbaarheid). Nooit een stilstaande smiley gezien (piekvruchtbaarheid) terwijl er op de ovulatietest van predictor een lh piek te zien was.....

Vreemd? Ik ga er dan vanuit dan mijn ovu toch geweest is maar clear blue hem niet heeft opgepikt.

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zou overstappen op de roze. Lees hier op ZP veel slechte verhalen over de paarse. Soms tot wel 10 dgn lang een knipperende smiley en inderdaad regelmatig nooit een vaste. De roze daarentegen is wel heel betrouwbaar.

Stresskipje vindt dit leuk.
  3. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Dankje! Heb ik inderdaad aan zitten te denken. Denk je dan ook dat mijn ovu wel geweest is aangezien de predictor hem wel aangaf? Is de roze meer betrouwbaar dan de paarse of blijft deze dan alleen op een leeg rondje staan of pakt deze de piekvruchtbaarheid beter op? En kan deze ook met ochtendurine? Want dat vind ik nou juist zo prettig aan die paarse dat ik niet hoef te twijfelen over het tijdstip of de hoeveelheid dat ik heb gedronken.

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Of je ovulatie al geweest is durf ik niet te zeggen. De roze is of leeg, of laat een smiley zien (je LH-piek). Je kan hem inderdaad ook gewoon met ochtendurine doen.

5. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Ah fijn met ochtendurine!

6. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Hé chips heb ik net de paarse besteld:cry:

7. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Misschien werken ze bij jou wél. Laat je het weten?

Louise11110 vindt dit leuk.
  8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.658
    2.567
    113
    Zoals de andere dames al zeiden, ik zou de roze bestellen. Heb te vaak gelezen dat dames met de paarse hun ovulatie miste. Ik heb de roze gebruikt en die werkte altijd perfect. Gewoon duidelijk.

@Louise11110 kan je het niet terugsturen en ruilen voor de roze. Moet kunnen toch als de verpakking nog dicht zit?

Stresskipje en Louise11110 vinden dit leuk.
  9. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.020
    3.671
    113
    De roze passen ook in de paarse clear blue! Althans kon 4 jaar geleden.

Nu gewoon getest met de action scheelt een hoop.

10. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Paarse is waardeloos. Ik werd daar totaal niet wijs uit. De roze is gewoon duidelijk: wel of geen piek.

11. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Ik heb de paarse ook een tijd gebruikt. Ze werkte bij mij over het algemeen prima. Alleen de cyclus na mijn miskraam werkte ze niet, ik kreeg 10 dagen knipperende smiley zonder een vaste. Door het temperaturen weet ik dat mijn ei die cyclus niet is gesprongen en dat hij daarom bleef knipperen. M’n lichaam probeerde de ei iedere keer opnieuw te laten springen zonder resultaat. Aangezien jouw cyclus nu al meer dan 60 dagen duurt denk ik dat je ei niet is gesprongen en dat hij daarom knipperde.

12. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Ok! Nou ik hoop van wel want anders kom ik zeker op een cyclus van 100 dagen. Predictor merk werd dus wel positief op dag 50. Cb toen knipperend.

13. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Ik gebruikte ook de roze van clearblue. Inderdaad wel of geen smiley dus je kunt je piek niet missen én je kan 'm gewoon smorgens doen. Wat ik erg fijn vond!

14. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Ja in de ochtend vind ik ook fijn!!

15. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik kreeg 4 dagen achter elkaar een leeg rondje en toen in eens een vaste smiley.

16. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Dus geen knipperende?

17. Sansaatje

Nee, gewoon vier lege rondjes achter elkaar en toen in eens een vaste smiley. Paarse Clearblue. Tijdens de dagen met lege rondjes wel veel afscheiding dus ook steeds teleurstelling dat er geen knipperende smiley kwam, je verwacht m namelijk wel. :rolleyes:

18. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Ik heb juist wel knipperende gehad, geen vaste.

19. Sansaatje

Jij verwachtte vast een vaste? Heb je inmiddels wel je piek gevonden met andere testen?

20. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Die hoopte ik te vinden ja .. Ik heb m geloof ik wel gevonden met andere test. Zie bijlage. Toch? Toch was dit op dezelfde dag als de cb test die knipperde.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina