He dames, Ik post niet zo heel vaak maar lees heel veel mee met jullie wel en wee. Wij zijn al een klein poosje bezig met zwanger worden. Ik wil het al drie jaar heel graag en sinds een tijdje wil ook mijn vriend graag vader worden. Gezien het feit dat ik al zo lang wil, kan het mij niet snel genoeg gaan inmiddels. Ik ben nu drie maanden in de weer met ovu testen en weet dat we op t juiste moment geklust hebben. Ik moet ongeveer vrijdag/zaterdag ongi worden en weet dat t natuurlijk erg vroeg is om te testen maar was gisteren en vandaag zo misselijk dat ik dacht: laat ik eens proberen. Nu heb ik net een test gedaan... Maar durf nog niks tegen m'n vriend te zeggen, wil hm niet teleurstellen. Ladies; zie ik een heeeeel licht streepje, of wil ik die zien?? Help!!
Ik zie ook wel een licht streepje hoor😉 ik zou over 2 dagen nog testen kijken of die mooi oploopt
Thanks, deze is van kv, die goedkope waar er twee in zitten! Zal overmorgen nog eentje doen (als ik zo lang volhou )
Ik zie ook een streepje!! Snap dat je nog niks wilt zeggen. Doe morgen nog een testje. Deze is wel een andere dan de kv2v5 toch?? Die zijn gevoeliger dus zou die proberen. Spannend
Misschien niet wat je wil horen...maar ik zie niks.... Sorry...maar ik hoop oprecht dat ik het verkeerd zie en dat je morgen of overmorgen een dikke vette streep hebt.
Natuurlijk geeft dat niks! Ik wil juist meningen omdat ik mezelf gek maak 😉 In het echt issie wel iets duidelijker dan op de foto. Ik haal morgen ff van de kv, kijken of daar iets op te zien valt 😉 Bedankt voor je reactie hoor, ik hou jullie op de hoogte!
Jullie zijn allemaal lief 😘 wat heerlijk dat er zoveel mensen zijn die mee denken, mee kijken en mee leven!