Ik zou maandag met provera beginnen maar ivm puistjes toch een ovulatietest gedaan. Ik denk dat hij positief of bijna positief is en dat ik beter flink van bil kan gaan dan provera slikken. Wat denken jullie? Stemmen maar Ik doe morgen weer een test, heb er nog 1 van deze. Heb dus geen oploop ofzo want ik zit op cd 30 en had dit niet meer verwacht, geen testen gebruikt verder.
Ik vind deze negatief. Moet net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep. Nog even door testen.
Ja dat weet ik maar ik vind ze er wel net zo donker uit zien, al is niet iedereen het daarover eens dus maar ik heb nog 1 test dus die ga ik morgenochtend doen.
Heb je toevallig een clear blue in huis? Dan zou ik die doen. Vind het echt een twijfelgeval dus heb niet gestemd. Zou sowieso seks hebben vanavond en morgenochtend nog een keer testen.
Nee helaas. Ik zou dus met provera beginnen en daarna clomid dus was verder niet bezig met testen, maarja ineens de kop vol puisten dus toen toch deze gedaan. Ik heb nog 1 van deze voor morgenochtend en misschien koop ik dan clearblue. Vanavond niet meer testen want heb een hele theepot op met
Wel klote ergens. Want ik zou nu dus sowieso niet aan de provera durven als ik jou was . Mja op enig moment moet je toch die knoop doorhakken.
Nee ik ga die provera nu niet nemen, wacht wel een paar weken tot ik ongesteld word, als ik dat niet ben en geen positieve zwangerschapstest heb begin ik alsnog wel.
20 stemmen zijn negatief en 4 zijn positief. Ik heb net weer een test gedaan en die is heel erg negatief. Zou ik dan gisteravond mijn piek gehad hebben of zou het een schommeling geweest kunnen zijn? Nu ben ik in de war