kan ik digitale ovulatietest van clearblue ook gebruiken bij het ochtendurine . want ik hou het niet vol om 4 uur te wachten voor de testen van ovulatietest. heeft iemand het gebruikt ook als ochtendurine?
het word af geraden om s morgens te testen omdat je smorgens je urine heel geconsenteert en daarom word het afgeraden om smorgens te testen want dan kun je een valse positief krijgen
Laila je kan het ook gewoon in de ochtend gebruiken hoor. Heb ik ook altijd gedaan en zie het resultaat . Ik heb ook testen van L10 (kun je geloof ik ook via deze site bestellen) gehad die zijn ook een stuk goedkoper en die kun je ook met ochtendurine gebruiken. Succes!
ik heb de ovulatietest van clesrblue en van sensiteit dus ik ga gewon van clearblu met de ochtende urine gebruiken. en van sensiteit avond gebruiken. maar heb je ook enige idee of dat van sensiteit moet minstens 4 uur van te voren niet plasen?
Ik heb nooit 4 uur mijn plas ingehouden. Dat hou ik ook nooit vol hooguit 2 uurtjes hahaha. Deed het gewoon alleen met ochtendurine. Ik vond die L10 strips ook erg makkelijk omdat je dan aan de hand van het lijntje kan zien of het donkerder wordt en je ei dus in aankomst is. Succes!
op de bijsluiter van de cb staat ook dat het wel mag. volgens mij de enige test die zegt dat het wel kan