Hoi allemaal, Ik zag vandaag toevallig in de trekpleister dat ze ook zwangerschapstesten verkopen 2 voor 5 euro. Ze lijken erg veel op die van kruidvat? Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes
volgens mij zijn dat dezelfde. onder verschillende "privat labels" verkocht. maar hang me er niet aan op hoor
jups komen van de zelfde leverancier, net zoals meerdere producten... hier zie je geregeld een trekpleister vrachtwagen bij de kruidvat lossen haha
Ja trekpleister en kruidvat hebben vaak ook zelfde aanbiedingen. Zelfde als met supermarkten, vaak komen dingen uit zelfde fabriek, gaat alleen een ander labeltje op.
hey! ik heb ze beide getest toen ik zwanger bleek te zijn, alleen verdween bij mij de tweede streep bij die van trekpleister na een dag.... die van kruidvat zijn echt beter vind ik! daarop is nog te zien dat ik zwanger ben x
Kruidvat en trekpleister is van 1 en hetzelfde bedrijf namelijk AS watson... De tp en KV testen zijn EXACT hetzelfde alleen staat op het ene doosje KV en het andere doosje TP