Hallo allemaal.. Ik ben nieuw hier.. Mijn eerste post ook! Ik lees jullie post en allemaal super leuk en spannend.. Nu proberen mijn vriend en ik ook zwanger te raken. Ik ben sinds kort van de pil af (niet de eerste keer). Je lichaam moet dan natuurlijk ontpillen. Ik besloot indanks dat toch ovulatietesten te kopen om te kijken of ik kon uitvinden wanneer ik ovuleerde.. Twee dagen nadat ik de testen had gekocht kreeg ik al meteen een positieve test voor 3 dagen lang. Ik en mijn vriend hebben daar natuurlijk meteen gebruik van gemaakt met in ons achterhoofd dat t niet meteen raakt hoeft te zijn de eerste keer. Nu dacht ik 6 dagen na mijn ovulatie een innesteling te hebben evoeld voor zover dat kan. Echter werd ik gisteren (9 dagen na ovulatie) erg misselijk de hele dag door, had een weeig gevoel in mijn onderbuik voelde ik krampjes aan de linkerkant van mijn eierstokken. Ik hoop dat het een innesteling was.. Zo ongeduldig als dat ik was heb ik meteen getest.. Een keer de kv2v5 en een keer zo een digitale van clearblue (mijn vriend had de verkeerde gekocht). Nu kwam er op de digitale "niet zwanger" op t beeldscherm wat ik al verwachtte en de kruidvattest leek in eerste instantie ook negatief. Ik heb de testen toen beide opengemaakt en bij de digitale zag ik een 2e lichte streep maar wel zichtbaar en oo die van de kruidvat was ie erg lichtmaar als je goed keek was ie wel te zien en dit allemaal wel in de afleestijd. Zou het zo kunnen zijn dat er misschien toch sprake zou kunnen zijn van een zwangerschap ?? Mijn cyclus is natuurlijk nog onregelmatig maar ik heb een weeig gevoel in mijn onderbuik en het lijkt mij niet dat je een week na je ei al ongesteld kan worden toch ?? Ik weet dat ik geduldig moet zijn en eind deze week nog eens zou moeten testen maar ik hoor graag jullie bedenkjnen hierover !! Gr kokosnootje
de digi mag je niet op de strepen letten. ik zou geen digi meer doen iig. de 2 voor 5 zijn prima en niet zo duur, na afleestijd ,mag je er niet meer op kijken, dan kunnen er valse lijnen komen, wacht anders nog paar dagen en test dan weer
Welke ovulatietesten heb je gekocht en beschrijf je positieve ovulatietest eens? Beide streepjes waren dus minstens even donker? En inderdaad. Ook als je niet zwanger bent, verschijnen die strepen op de CB Digitaal. Clearblue geeft daarom ook keurig in de bijsluiter aan dat de test niet aan de hand van de strepen afgelezen kan worden.
Als je een test moet slopen om 'n streepje te zien, mag je 'm echt wel als negatief beschouwen.... De CB digital laat altijd twee streepjes zien, dus zegt helaas niets. Ik zou over een paar daagjes weer een kruidvat 2v5 proberen, als je zwanger bent zou ie nu wel duidelijker moeten zijn. Ik duim voor je!
Bedankt voor jullie reacties ! Be happy ik heb de ovulatietesten van clearblue.. Die waar je dus een smiley op ziet of niet. De eerste dag dat ik m gebruikte was ie negatief, heel licht streepje.. De dag erna een super donker streepje en de twee dagen erna ook Ja dat dacht ik al van de digitale, maar had dus van de week 6 dgn na ei ook al getest met de bormale zwangerschapstest van clearblue en daar was een lichte verticale streep in te zien, heel licht.. Maar omdat ik gisteren dus vet misselijk was etc en krampjes enz dacht ik dat dat dus de innesteling was en niet 3 dagen ervoor toen ik dus al testte. Heb nog steeds een zeer weeig gevoel in mijn buik en ook behoorlijk wat dikke afscheiding (sorry) dus ik twijfel en ik weet ik moet wachten maar zulke momenten zijn gewoon super spannend en wil graag horen wat anderen die ervaring hebben denken
Nee helaas niet.. Echt stom want ik heb van al mijn ovulatietesten dat wel gedaan 😕.. Dank je ik hoop het ook.. fingers crossed !!!
Maar een foto heeft toch niet zo veel zin als je de digitale van CB gebruikt? Dat is smiley of niet... Edit: dit ging natuurlijk over je zwangerschapstesten 😁 Never mind....
6 dagen na je ei een licht streepje lijkt mij niet duiden op een zwangerschap. Vaak is het dan nog niet eens ingenesteld of begint het pas met hcg aanmaken. De meeste innestelingen vinden plaats tussen 6-12 dagen na ei. Stel dat het in jouw geval 6 dagen na ei is dan is je hcg waarschijnlijk nog zo ontzettend laag dat je geen streepje zal waarnemen. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je wel snel een positieve test in handen mag hebben en dat ze Mooi op zullen lopen. Spannend!
Ik weet heel goed goed hoe je je voelt.. ik ben nu 6 maanden van de prikpil af en heb de zelfde symptomen als jou.. pijn in me onderbuik, erg misselijk etc. Ik krijg alleen maar vage testen, 2 licht positief en de rest negatief. Heb hier ook een topic over geopend want het is heel verwarrend. Iemand gaf me de tip om naar de HA te gaan om bloed te laten afnemen om te kijken of er hcg in zit. Mischien ook een tip voor jou? Dan heb je in iedergeval echt een bevestiging.
Of je zwanger bent kunnen wij je helaas niet vertellen. Wat ik wel kan adviseren is de symptomen niet al te serieus te nemen. Ik weet dat dat heel lastig is maar elke ronde heb ik van alles gevoeld waardoor ik elke ronde weer dacht dat het raak moest zijn. Hierdoor zelfs n keer mijn menstruatie uitgesteld. Het valt pas op als je zwanger probeert te worden wat voor kwaaltjes er allemaal bij komen kijken.
Ik had dus gelezen dat een innesteling tussen de 6 a 12 dagen na je ei pkaats kan vinden. Vandaar dat ik dus eerst dacht dat dat t kon zijn en zag echt een streep en mijn vriend ook.. Maar achteraf denk ik dus dat die innesteling bij dag 9 heeft plaats gevonden en sinds dat moment heb ik alleen maar krampjes en een weeig gevoel in mijn buik (vandaag weer) en misselijk in de ochtend maar goed ik laat het denk ik maar voor wat het is en wacht het nog een weekje af gezien mijn cyclus onregelmatig is en dan merken we het vanzelf wel denk ik toch.. Elke dag testen heeft niet zoveel nut dus spannend afwachten !!!!!!
Ik begrijp je inderdaad. Maar het is zeker spannend. De symptomen kunnen zeker bij een zwangerschap horen. Ook kan kan het vrouwtje lichaam ons ontzettend voor de gek houden helaas. Ik hoop heel eeg voor je dat je binnenkort een hele duidelijke test in handen mag hebben!!
pas een dag of 2-3 NA de innesteling zou je eventueel een licht streepje op een zwangerschapstest krijgen. Wat ik niet helemaal snap is dat je zegt dat je de ovulatietesten met smiley van clear blue hebt gebruikt, maar het steeds over streepjes hebt. Die zijn niet relevant. Alleen het krijgen van wel of geen smiley op het scherm is relevant
Nu weet ik niet of ik dit onder een positieve test mag verstaan.. Foto is niet heel erg duidelijk (ligt aan mijn telefoon) maar mijn vriend en ik meende een streepje heeeel licht te zien.. En mijn beste vriendin zag m ook zegt ze.. Ik ben benieuwd wat jullie zien !
Ik kon het niet laten om vanochtend nog een keer te testen met ochtend urine.. Nog steeds een paar dagen te vroeg.. Maar dit is t resultaat.. Een beter streepje dan gisteren dus.. Spannend! Nog een paar dgn afwachten !!!